به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به وحیدی وزیر کشور پیشنهاد داد یارانه‌ها مستقیم به مردم داده شود تا نگرانی‌های ایجاد شده رفع شود،همچنین در خصوص یارانه‌ای که به ۶_۷ میلیون اتباع خارجی که در ایران هستند تصمیم‌گیری شود.

 خبردنا : استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگوهای تلفنی و ویدئو کنفرانسی با دو وزیر دولت خواستار تامین خوراک کارخانه روغن گچساران شد‌.

به گزارش " خبردنا " به نقل از استانداری ،سید "علی احمدزاده " در ویدئو کنفرانس با احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به بازدید از کارخانه روغن گچساران گفت: ظرفیت تولید روغن در این کارخانه تا سه برابر وجود دارد اما با مشکل خوراک مواجه هستیم که نیاز است وزارت جهاد کشاورزی دانه‌های روغنی که از خارج وارد می‌شود را تامین کند تا بتوانیم ظرفیت تولید را از ۱۰۰ تن روغن در روز به ۳۰۰ تن افزایش دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کارخانه روغن گچساران استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را به طور کامل پوشش می‌دهد اگر خوراک تامین و تولید سه برابر شود می‌توانیم استان‌های اصفهان و سایر استان‌ها را تحت پوشش قرار داده و روغن مورد نیاز را تامین کنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ذخیره ۳۲ هزار تن دانه کلزا در استان بر تامین دانه‌های روغنی وارداتی کارخانه روغن گچساران توسط وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ایجاد یک زنجیره توسط جهاد کشاورزی افزود: ۱۰ هزار تن کنجاله دانه‌های روغنی در استان وجود دارد می‌توانستیم این میزان را به کارخانه خوراک دام استان انتقال داده و علاوه بر تامین خوراک دام دامداران کهگیلویه و بویراحمدی، نیازهای چند استان‌ دیگر را تامین کنیم اما این زنجیره توسط جهاد کشاورزی ایجاد نشد و امروز دستور دادیم این میزان کنجاله به کارخانه انتقال داده شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: برای کنترل بازار جابه‌جایی مناسبی میان صنعت و معدن و جهاد کشاورزی صورت نگرفت برای کنترل بازار و نظارت بر نانوایی‌ها و کنترل قیمت نان که جهاد کشاورزی باید نظارت کند نیروها منتقل نشده و ظرفیت نظارت در جهاد کشاورزی فراهم نشده است به همین دلیل در کنترل بازار و نانوایی‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم که پیشنهاد می‌دهم کار تدریجی انجام شود.

احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود به وحیدی وزیر کشور پیشنهاد داد یارانه‌ها مستقیم به مردم داده شود تا نگرانی‌های ایجاد شده رفع شود،همچنین در خصوص یارانه‌ای که به ۶_۷ میلیون اتباع خارجی که در ایران هستند تصمیم‌گیری شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در حاشیه بازدید از کارخانه روغن گچساران در گفتگوی تلفنی با ساداتی‌‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی خواستار حمایت این وزارتخانه از خط تولید کارخانه روغن گچساران شد و گفت: در صورت تامین خوراک کارخانه ظرفیت تولید سه برابر و نگرانی‌ها در خصوص روغن از بین می‌رود.

نام:
ایمیل:
* نظر: