به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۷۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
روشنفکر و مسئولان در اجتماع پرشور مردم روستاهای «کره»
از مسئولانی که عرضه جذب و هزینه اعتبارات را در استان نداشته باشد، به‌راحتی نمیگذرم/ علارغم منابع انسانی توانمند در سطح ملی و استانی، همچنان با کمبود نیروی متخصص در سطح وزارتخانه مواجهیم

خبردنا/ نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران استانی و شهرستانی از روستاهای کره از توابع شهرستان دنا دیدار و با مردم گفت و گو کرد.

به گزارش خبردنا/ "مهدی روشنفکر" در این دیدار در حضور مردم گفت: قریب به یک سال و ۹ ماه در مجلس در خدمت مردم هستیم، محدودیت های زیادی طی بیماری کرونا ایجاد شد و توفیق حضور در بین مردم کمتر حاصل شد ولی همیشه سعی شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن باتوجه به محدودیت های ایجاد شده در اقصی نقاط استان خدمت مردم برسیم.

وی افزود: بزرگترین خواسته ما سلامتی مردم بوده، بااینحال غافل نبودیم و هر زمان بیماری، کمی فروکش می کرد در نقاط مختلف به همراه مدیران دستگاههای اجرایی برای حل مشکلات مردم حضور پیدا می کردیم.

این نماینده مجلس گفت: چندروز پیش از مسئولان سازمان برنامه و بودجه پیگیر اعتبارات شدم، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در این سازمان اعتبار برای استان تعیین شده و رشد قابل قبولی نسبت به دوره قبل بوده است و تاکید کردیم حتی یک ریال از این اعتبارات برگشت نخورد و تماما در استان هزینه شود.

روشنفکر افزود: رسالت نظارتی به ما حکم‌می کند به این راحتی از مسئولی که نتواند اعتبارات را جذب کند و عرضه استفاده از آنها را نداشته باشد، نگذریم و سختگیری لازم را قطعا خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: با شدت و حدت با مسئولان کم کار برخورد خواهیم کرد، هم اعتبارات خوب است و هم استاندار پیگیر است، اما مدیران باید بطور کامل حواسشان جمع باشد، ما نیز به عنوان صدای شما در مجلس خواهیم بود.

نماینده مردم مرکز استان در مجلس گفت: قابل تحمل نیست که بودجه ای را در اوج اینهمه تحریم و کسری بودجه با هزاران مشکل جذب کنیم ولی مدیری باکم کاری نتواند آن را جذب کند، این مردمی که شبانه روز برای گذران زندگی جان می کنند، شایسته امکانات بیشتری هستند.

روشنفکر افزود: انقلاب میراثی است که از شهیدان مانده است، ادامه راه آنها خدمت به مردم است و نباید در این راه کوتاهی کنیم.

روشنفکر با اشاره به اقدامات صورت گرفته، یادآور شد: قریب به پنج میلیاردتومان فقط در بحث اینترنت هزینه شد، تلاش می شود باهمکاری مدیریت مخابرات استان که خود بسیار پیگیر و پای کار هستند بخش بیشتری از مشکلات مناطق مختلف رفع شود. در سفر مسئولان مسکن نیز تلاش شد مشکلات این حوزه تا جای ممکن حل شده و جاده های دسترسی هموار شوند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یک ویژگی خاصی که دارم این است که یا قولی نمی دهم یا اگر دادم باید اجرایی شود، این یک توهین به شعور مردم است که مسئولی بیاید و قول دهد ولی به فکر عمل نباشد، این وعده ها و قول ها باید مکتوب شده و در شورای برنامه ریزی مورد بررسی قرار گیرند و تا عملیاتی شدن پیگیر باشیم.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در خانه یازدهم ملت با تاکید بر عملکرد مدیران و پیگیری مصوبات، گفت: نگذاریم کار بجایی برسد که به زمستان بخوریم، در رابطه با بحث محیط زیست روز گذشته جلساتی داشتیم، از یکی از مسئولان محیط زیست خواستم رسیدگی کنند، از طریق دهیارها مناطق و شوراها طوماری در اختیار ما قرار گرفت، کارشناسان محیط زیست کشور نیز مقرر شد به استان بیایند و محدودیت های محیط زیستی را حل کنند.

روشنفکر افزود: در رابطه با محدودیت ها باید گفت، شخصا از اینکه هم در استان جوانان توانمند و تحصیلکرده داریم و هم در سطح ملی، شاکر هستم، دوستانی هستند که هم نقش ملی ایفا می کنند و در سطح استان فعالند، اما اینطور نیست که دستمان همه جا باز باشد و با جاده صاف بوده و بیکار نشسته و کوتاهی کنیم، یک جاهایی اصلا فقر منابع انسانی داریم و قاعدتا منابع انسانی که نیاز است متناسب با شاخص های تعیین شده توسط وزارتخانه بکار گرفته شوند اما محدودیت هایی هم داریم و با کمبود مواجه هستیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خطاکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
0
0
نمی دونی بودجه جنه بودجه دقیقه نودی فقط حیف میل برگشت بخوره بهتر تا خرج چیزهای الکی بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
0
0
حاجی عزیز. جان خدا این چهار نفری که کنارش وایستادن رای دور قبل بهش ندادن این دور هم بهش نمی دهن هر چهار نفر انتخاب دست خودشان نیست فقط بله قربان گو هستند
نام:
ایمیل:
* نظر: