به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کابلی شدن شبکه های برق فشار ضعیف تمام روستاهای این استان در سالجاری خبرداد.

به گزارش خبردنا/، " جمال معتمدی زاده "  در حاشیه بازدید از پروژه برق رسانی به روستای چهار قاش تلخاب شهرستان باشت، اظهارداشت: در سالجاری پیش بینی ما این بود که 400 کیلومتر از شبکه های سیمی فشار ضعیف برق در 250 روستا و 17 شهر استان کهگیلویه و بویراحمد به کابلی تبدیل شود که این پیش بینی اکنون به 600 کیلومتر رسیده است.

وی با تقدیر از همکاران اداری و پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق استان در اجرای پروژه های سیمی به کابلی، خاطرنشان کرد: مجموع شبکه های سیمی برق در این استان به هزار و 600 کیلومتر می رسد و بنا داریم در سالجاری با بهره گیری از همه ظرفیت ها، تمامی شبکه های سیمی برق فشار ضعیف را به کابلی تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تبدیل شبکه های فشار ضعیف سیمی به کابلی در سال گذشته، اعتباری حدود 160 میلیارد تومان هزینه شده و البته این اعتبار در سالجاری به بیش از 400 میلیارد تومان می رسد.

معتمدی زاده، کاهش افت لتاژ، جلوگیری از سرقت های احتمالی ، کاهش نوسانات و ناپایداری ها، تامین برق پایدار، مدیریت مصرف و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق را از مهمترین مزایای تبدیل شبکه سیمی برق به کابلی عنوان کرد.

وی گفت: در سال گذشته بیش از 600 پروژه برق رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از 300 میلیارد تومان اجرایی شده که در سالجاری تلاش خواهیم کرد این تعداد و میزان اعتبار را به نحو چشمگیری افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین برق در این استان را حدود 280 هزار مشترک ذکر و یادآورشد: حدود 60 هزار مشترک از این تعداد را مشترکین روستایی تشکیل می دهند.

معتمدی زاده گفت: 210 هزار اشتراک برق در این استان را مشترکین خانگی شامل می شوند که انتظار داریم در سالجاری در مدیریت مصرف برق نهایت همکاری را با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: