به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که مشکلات مردم بسیار زیاد شده و برای رفع این مشکلات باید شبانه روز و بصورت جهادی پای کار بود و مُدیری که بفکر مردم نباشد و شنوایی نداشته باشد، جایش در تیم و کادر مدیریتی استان نیست.

به گزارش خبردنا/، "مهدی روشنفکر " در دیدار با روستانشینان " توت نده " از توابع شهرستان دنا، اظهارداشت: همه ما در برابر رفع مشکلات مردمی که به ما اعتماد کرده اند مسوولیم و هم ما و هم شما خوب می دانیم که مشکلات مردم بسیار شده است.

وی با بیان اینکه مسوولان برای رفع مشکلات کنونی مردم باید شبانه روز پای کار باشند، خاطرنشان کرد: مسوولانی که نتوانند شبانه روزی و بصورت جهادی پای کار باشند باید خودشان از مسوولیت کنار روند تا نیروهای انقلابی و جهادی این مسوولیت ها را برعهده بگیرند.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات صورت گرفته در دوران انقلاب اسلامی، یادآورشد: خدمات فراوانی از سوی انقلاب اسلامی در سراسر ایران بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفته و می گیرد اما این بدین معنا نیست که مردم مشکل ندارند و مسوولان هم نباید جهادی پای کار نباشند.

روشنفکر گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای قابلیت ها و ظرفیت های فراوان توسعه ای است و مسوولان باید خواب را بر خود حرام کرده تا آسایش و آرامش مردم را تامین کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص برخی اعتبارات در حوزه های عمرانی استان، اظهارداشت: بیش از 800 میلیارد تومان هم اکنون از اعتبارات سال گذشته در حساب سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که مدیران باید برای هزینه کَرد در پروژه های عمرانی تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

وی از رشد بودجه این استان در سال گذشته با وجود تمامی تحریم ها و مشکلات اقتصادی در کشور هم خبرداد و خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل خوبی در سال گذشته بین نمایندگان استان با سایر نمایندگان خانه ملت را شاهد بودیم و از این طریق توانستیم اعتبارات خوبی برای استان تخصیص دهیم.

نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تخصیص اعتبارات برای پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه خود هم اشاره و تصریح کرد: در بحث زلزله دنا اعتبارات چشمگیری به این شهرستان تخصیص داده شد که توانستیم در مدت کوتاهی، بخش زیادی از مشکلات زلزله زدگان را حل کنیم.

روشنفکر گفت: در حوزه انتخابیه ما، بدلیل وجود برخی مدیران نالایق در گذشته که مسوولیت داشتند عمق محرومیت و شکافی که وجود دارد، بالاست.

وی با طرح این سوال که چرا برخی مدیران، مسوولان و دست اندرکاران گذشته شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون باوجود حجم اعتبارات فراوانی که در اختیار داشتند نتوانستند مشکلات مردم این حوزه های انتخابیه را حل کنند؟ ادامه داد: من معتقدم شرایط کنونی مردم نباید اینگونه باشد و حتما باید شرایط بهتری نسبت به آنچه که اکنون وجود دارد برای آنان باید رقم می خورد.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف از اینکه در حوزه انتخابیه او بسیاری از مشکلات کنونی برجای مانده از گذشته است و مدیران گذشته آن مشکلات را حل نکرده اند، یادآورشد: بعنوان نمونه می گویم که بسیاری از مناطق به علت ناکارآمدی مدیریتی با مشکلات زیادی در زمینه تامین آب شُرب مواجه هستند.

روشنفکر به وضعیت محورهای مواصلاتی در حوزه انتخابیه خود هم اشاره و اظهارداشت: با بهره برداری از برخی از پروژه های راهسازی بخشی از مشکلات مردمی در این مناطق حل می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: