به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکیدکرد که از رسانه های مُنتقد مُنصف شکایت نمی کند.

به گزارش خبردنا/، " محمد غلام نژاد" در نشست رسانه ای که بمناسبت هفته سلامت در سالن مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهارداشت: اگر رسانه ها مُنصفانه ما را نقد کنند مطمئن باشید بعنوان مسوول دنبال این نیستم که از رسانه ها شکایت کنم.

وی با بیان اینکه رسانه ها نباید برچسب های بی انصافانه به مدیران بچسبانند، خاطرنشان کرد: رسانه ها نباید خودشان را هزینه حاشیه ها بکنند و آن هم حاشیه هایی که هیچ سودی برای توسعه استان ندارد.

این پزشک متخصص گفت: در نقد مُنصفانه هم ممکن است اشکالی از نگاه من بر آن وارد باشد اما اگر آن انتقاد مُنصفانه باشد حتما آن  را با آغوش باز می پذیریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تاکید براینکه رسانه ها باید مطالبه گر عمومی باشند، خاطرنشان کرد: رسانه نباید فقط منتظر این باشد که چه مُدیری مِنصوب و چه مُدیری عزل می شود و اگر این عزل و نصب ها باب میلش نبود هم هرچه دوست داشت بنویسد.

غلام نژاد گفت: نظام جمهوری اسلامی نظام سیالی است و یک عده در مسوولیت ها می آیند و یک عده از مسوولیت ها می روند چرا که چرخش نخبگان دور از ذهن نیست و یک چیز عادی است.

وی با اشاره به تغییرات دولت سیزدهم، ادامه داد: دولت جدید آمده و باید نیروهای خود را منصوب کند و این تغییرات در مدیریت ها یک امر کاملا طبیعی است.

غلام نژاد گفت: در ابتدای مسوولیتم، برخی از مدیران گذشته استعفای خود را نوشتند و به من گفتند ما می خواهیم دست تان برای تغییرات باز باشد و من معتقدم این ها آدم های مُنصفی بودند.

وی با تاکید براینکه اساسا اهل این نیستم که از رسانه ها بخواهم برایم دست بزنند و از آنها بخواهم ما را نقد نکنند، اظهارداشت: ما از رسانه ها می خواهیم حساب یک نفر را به پای همه ننویسند و اگر خطای کوچکی در حوزه بهداشت و سلامت رخ می دهد این خطای کوچک را به یک مجموعه بزرگ مثل دانشگاه علوم پزشکی نسبت ندهند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: اکنون عصر سلطه ارتباطات است و رسانه ها نقش بسیار مهمی در این سلطه دارند و می توانند در راه ارتقای سیستم سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به ما و سایر مسوولان کمک کنند.

غلام نژاد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان توسعه نیافته است و همه ما دخیل در این موضوع هستیم، خاطرنشان کرد: در هرجایی که هستیم می توانیم به توسعه استان کمک کنیم.

وی گفت: خدمات زیادی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارائه داده و می دهد که شایسته است رسانه ها مُنصفانه قضاوت کنند و تخریب نکنند.

این مسوول دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از رسانه ها خواست او و مجموعه مدیریتی این دانشگاه را در ادامه مسیر کمک کنند.

غلام نژاد افزود: تلاش کنیم در راه اعتلای سیستم سلامت گام برداریم و وقتی می بینم بیشتر مراجعه کنندگان ما جویای شغل هستند ناراحت می شوم چراکه فکر می کنم دانشگاه علوم پزشکی یک بنگاه کارآفرینی شده است.

وی گفت: دانشگاه های ایران بسمت دانشگاه های نسل سوم یعنی دانشگاه های کارآفرین می روند و بناداریم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را باید با کمک همدیگر به این سمت سوق دهیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هرکمکی از دست ما برای رسانه ها بربیاید در کنارشان خواهیم بود و دست همه رسانه ها را در این عصر ارتباطات به گرمی می فشاریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: