به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
نماینده مردم بویراحمد در مجلس گفت: ضمن آسیب شناسی از قدرت نظارت مجلس نیز استفاده شود و با هماهنگی دولت اقدام فوری بعمل آید، به فریاد مردم برسید.

به گزارش خبردنا/ مهدی روشنفکر در نشست علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به دولت گفت: گرانی افسارگسیخته بویژه نان، مرغ، گوشت، روغن و ماکارانی ملت را نگران و به ستوه آورده است. تنها با فریاد زدن دردی دوا نمی شود و لازم است ضمن آسیب شناسی از قدرت نظارت مجلس نیز استفاده شود و با هماهنگی دولت اقدام فوری به عمل آید، به فریاد مردم برسید و از فروپاشی خانواده ها جلوگیری کنید و در کاستن نگرانی های مردم تلاش کنید.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مجلس در خطاب به رئیس جمهور افزود: مردم انتظار داشتند که دولت سیزدهم بتواند اوضاع آشفته اقتصادی کشور را ساماندهی کند، نه آنکه اوضاع را بدتر کند. به داد مردم برسید و اجازه ندهید نارضایتی ها و نگرانی های مردم بیشتر شود.

روشنفکر تاکید کرد: چرا وضعیت خودرو که همه ملت از آن ناراضی هستند، ساماندهی نمی شود؟ به تعبیر رئیس دولت های نهم و دهم، پراید را وزن کنید، چند کیلو است؟ که قیمت آن به 200 میلیون تومان رسیده است. بیش از این اجازه ندهید که شرایط و وضعیت اقتصادی مردم بدتر از گذشته شود.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
انگور پرور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
0
0
دولت خانواده دوازهم پاشیدتونماینده شهرستان
از هم پاشیدی
kj
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
0
0
ببخشید. پس شما چکار کردید؟ الان ۳ سال چکار کردید؟
نام:
ایمیل:
* نظر: