به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
دکتر "دهراب پور " از جوانان خوشنام و مردمی کهگیلویه و بویراحمد است که در هرجایگاهی بوده با پاکدستی ، متانت و مردم داری بسیار نیکو درخشیده است

 خبردنا : پزشک خوشنام و خیر کهگیلویه و بویراحمدی مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد شد . 

به گزارش " خبردنا " طی حکمی از سوی  دکتر "محمدمهدی ناصحی" مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران،  دکتر "کیان دهراب پور " به عنوان مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید.

دکتر "دهراب پور " از جوانان خوشنام و مردمی کهگیلویه و بویراحمد است که در هرجایگاهی بوده با پاکدستی ، متانت و مردم داری بسیار نیکو درخشیده است . 

مدیرکل انتقال خون استان، رئیس بیمارستانهای امام سجاد(ع) و شهید رجایی یاسوج، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون مرکز بهداشت استان، رئیس اداره طب سنتی دانشگاه و رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان و عضو هیئت امناء مجمع خیرین سلامت کشور ،دبیر انجمن اسلامی پزشکان ایران در استان و فعالیت های مردمی بخصوص برای خدمت به محرومان استان از جمله سوابق درخشان این پزشک خوشنام هم استانی است . 

یش از این جناب دکتر غلامرضا کاظمی مدیرکل بیمه سلامت استان بود که وی نیز در این مسئولیت توانسته بود خدمات شایسته ای به مردم استان ارائه دهد . 

" خبردنا " ضمن تقدیر و تشکر از دکتر کاظمی عزیز که در این مسئولیت خوش درخشیدند این انتصاب شایسته را به برادر عزیز و ارزشمندمان  دکتر دهرابپور صمیمانه تبریک گفته ، از خداوند متعال برای این عزیز موفقیت روزافزون در خدمت به مردم استان بویژه محرومان کما فی السابق خواستاریم . 

نام:
ایمیل:
* نظر: