به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۷۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
وی با تاکید بر اینکه این نظام ثمره رشادت‌ها و خون شهیدان است خدمت در نهاد شورای نگهبان به عنوان یک نعمت الهی است که دقت نظر، شجاعت و تقوای لازم و خدمت شبانه‌روزی را می‌طلبد ، افزود : شورای نگهبان نهادی اصیل برای صیانت از سرمایه اجتماعی بوده و نیاز به تلاش مضاعف نسبت به سایر دستگاه‌های حاکمیتی دارد.

  خبردنا : رئیس جدید دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان " کهگیلویه و بویراحمد " قول داده است تا در انتخابات بی طرف باشد  و اقتدار این نهاد را پیش از بیش به منصه ظهور برساند.

به گزارش " خبردنا "، سید "مهدی جوکار "  با بیان اینکه به طرف همه جریانات داخل نظام در استان دست دوستی می‌دهیم اما اصل بی‌طرفی را از همین امروز سرلوحه کار قرار خواهیم داد، اظهار داشت: باید از دفتر نظارت و بازرسی و اعضای زحمتکش آن به خصوص حجت الاسلام خرم روز به دلیل یک دهه خدمات و زحمات بی‌شائبه قدردانی کنم.

وی با تاکید بر اینکه  این نظام ثمره رشادت‌ها و خون شهیدان است خدمت در نهاد شورای نگهبان به عنوان یک نعمت الهی است که دقت نظر، شجاعت و تقوای لازم و خدمت شبانه‌روزی را می‌طلبد ، افزود : شورای نگهبان نهادی اصیل برای صیانت از سرمایه اجتماعی بوده و نیاز به تلاش مضاعف نسبت به سایر دستگاه‌های حاکمیتی دارد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در مسیر صیانت از حقوق مردم و اعتماد عمومی که در انتخابات امر بدیهی است چند اصل مهم باید مورد توجه قرار گیرد ، ادامه داد : زود: یکی از این اصل‌ها بی طرفی در انتخابات بوده که تاکید امامین انقلاب و وظیفه شرعی و قانونی است و با خداوند عهد بسته‌ام در تمامی دورانی که با دفتر نظارت همکاری داشته‌ام اصل بی طرفی را حفظ کنم تا اعتماد مردم اینگونه حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه  اگرچه تعامل با جریانات سیاسی شخصیت‌ها و نخبگان را در دستور کار خواهیم داشت اما با حفظ بی طرفی چنین رویکردی در استان لحاظ خواهد شد ، ادامه داد : حفظ حرمت افراد را در دستور کار خود قرار داده و در انجام امور محوله، معیار و ملاک فقط فرامین رهبر معظم انقلاب و چارچوب‌های قانونی ابلاغی از سوی شورای محترم نگهبان خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: