به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
عزتخواه :
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی وسایل آموزش و پرورش از جمله بخاری و کولر و دیگر تجهیزات در خانه مدیران است و دانش آموزان در سرما و گرما دچار سختی و تنگنا هستند،افزود: اموال بیت المال باید به آموزش و پرورش برگردانده شود.

به گزارش خبردنا/ " حسنعلی عزتخواه" در آئین معارفه معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از خدمات مسولان سابق این اداره، به تغییر مدیریت ها اشاره و اظهارداشت: بر خلاف گذشته، تغییر مدیریت ها را از معاونت های آموزشی و پرورشی شروع کردیم تا اهمیت این معاونت ها و نقش آنها در تربیت دانش آموزان را گوشزد کنیم.

وی با اشاره به اینکه در همه تغییر و تحول ها باید خداوند را در نظر بگیریم و در مناصب امانتدار باشیم، خاطرنشان کرد: بیت المال امانتی دیگر است و باید با تمام توان از این امانت حفاظت کرد تا خیانتی صورت نگیرد.

عزت خواه با اشاره به اینکه برخی وسایل آموزش و پرورش از جمله بخاری و کولر و دیگر تجهیزات در خانه مدیران است و دانش آموزان در سرما و گرما دچار سختی و تنگنا هستند، تاکیدکرد: اموال بیت المال باید به آموزش و پرورش برگردانده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به معاون جدید پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع این اداره کل، اظهارداشت: در بحث بیت المال امانتدار خوبی باید تا فردا مدیون خود و شهدا نباشیم.

در این آئین، ایمان سبحانی نژاد به عنوان معاون جدید پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل استان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
واقعا متاسفیم برای مدیر ومعاونی که ازبیت المال استفاده شخصی می‌کنند به فکر آخرتتون باشید
نام:
ایمیل:
* نظر: