به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۷۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
دقایقی پیش انجام شد:
هواپیمای یاسوج در زمان برگشت به فرودگاه این شهر نتوانست به زمین بنشیند.

" سیدحسین عادلی نسب" مسافر هواپیمایی ماهان که دقایقی پیش نتوانست در فرودگاه یاسوج به زمین بنشیند، در گفت و با خبردنا گفت: در زمانی که هواپیمای یاسوج در آسمان یاسوج بود خلبان اعلان کرد که وزش باد اجازه فرود به او نمی دهد.

وی با اظهارنگرانی مسافران این پرواز، اظهارداشت: ساعت پرواز این هواپیما 11 و 30 دقیقه با شماره پرواز 4522 از ترمینال چهار فرودگاه تهران پرواز و وقتی به فرودگاه یاسوج رسید خلبان اعلان کرد که بدلیل وزش باد شدید نمی تواند بر زمین بنشیند و به فرودگاه تهران برگشت.

عادلی نسب گفت: هم اکنون در فرودگاه تهران هستیم و هنوز مشخص نیست که سرانجام مسافران این پرواز به کجا می انجامد.

عنایت انصاری فرد مدیر فرودگاه یاسوج با تائید این خبر به خبردنا گفت: خلبان با توجه به وجود ٢٠ نات tail wind شرايط ايمن براى فرود را مهيا نديده و از فرود در فرودگاه ياسوج منصرف شده است.

وی تعداد مسافران این پرواز را 87 مسافر ذکر و خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی ماهان در ارتباط با جابجایی این مسافران از تهران به یاسوج تصمیم می گیرد و فرودگاه نمی تواند نقشی در این ارتباط داشته باشد.

انصاری فرد گفت: در کار خلبان به هیچ عنوان نمی توانیم دخالت کنیم و خلبان بدلیل رعایت کردن مسائل ایمنی پرواز در فرودگاه یاسوج به زمین ننشست و به تهران بازگشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: