به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۷۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

خبردنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در چهار روز اجرای طرح اصلاح یارانه ها ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت حمایت معیشتی انجام شده و اعتراضات یک میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.

 

حجت‌الله عبدالملکی درخصوص بازدید روز گذشته «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها»، اظهار داشت: اجرای این طرح ملی سوالات و دغدغه‌هایی را برای مردم به وجود آورد که نیازمند شفاف‌سازی و همراهی همه‌جانبه است.

وی افزود: عدالت در توزیع یارانه‌ها و کاهش فاصله طبقاتی مورد تاکید رئیس جمهور است که تلاش می‌شود این مهم محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آثار مثبت اجرای این طرح برای اقشار و دهک‌های پایین جامعه، ادامه‌داد: پس از اجرای این طرح «ضریب جینی» در کشور وضعیت مناسبی پیدا می‌کند و شاخص‌های اقتصادی بهبود می‌یابد.

عبدالملکی بیان‌داشت: همزمان با پرداخت این یارانه برای مردم، تیم‌های پاسخگویی به سوالات مردم در سامانه تلفنی مستقر شدند.

وی بر به‌روز رسانی و پشتیبانی از سامانه تاکید کرد و گفت: در چهار روز اجرای طرح ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت انجام شده و اعتراضات یک میلیون و ۵۰ هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.

در جریان این بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر رفاه ضمن گفت‌و‌گوی صمیمی و قدردانی از زحمات اپراتور‌های سامانه‌های تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تماس تلفنی چند نفر از هموطنان که با این سامانه تلفنی تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پاسخ دادند.

سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای راهنمایی و پاسخگویی مردمی که از دریافت یارانه‌ها در طرح جدید دولت جا مانده اند و سایر سوالات یارانه ای، در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: