به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۷۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
دانش در خصوص نهضت ملی مسکن گفت: متاسفانه علی رغم همه تلاشهایی که کردیم تا کنون زمینی مناسب در حوزه شهری جهت ایجاد طرح نهضت ملی مسکن پیدا نکردیم چرا که فضای شهر کوچک هست و مکان مناسبی وجود ندارد و ایجاد این طرح نیازمند زمینی بزرگ هست که منازل به صورت چند طبقه و متمرکز ساخته شوند.

 خبردنا : فرماندار لنده تاکید کرد : اجرای بهتر طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه‌ها نیازمند همدلی، همراهی، پیگیری، جدیت و تلاش مضاعف همه آحاد جامعه است؛ لذا باید با نهایت کوشش و تلاش به اجرای هر چه بهتر آن در شهرستان کمک کنیم.

به گزارش " خبردنا " ، " جلال دانش " در نشست خبری با رسانه ها گفت :  دولت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را تأمین کرده است، هرگونه افزایش قیمت خارج از سقف تعیین شده برای کالاهای مشمول طرح ممنوع است و در این راستا از مردم می‌خواهیم هرگونه تخلف را به فرمانداری، جهاد کشاورزی و اداره صمت اطلاع رسانی کنند.

وی تاکید کرد: از مردم انتظار داریم با همکاری گسترده خود با ستاد تنظیم بازار و فرمانداری شهرستان دست محتکران، گران فروشان و دلالان را از بازار حذف کنیم و در این رابطه در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به مجموعه‌ی جهاد کشاورزی، فرماندار و حراست فرمانداری در صورت تخلف اطلاع دهید.

فرماندار  لنده ادامه داد؛ برای جلوگیری از احتکار، گرانفروشی، کم فروشی و سوء استفاده سودجویان از وضعیت موجود با همراهی قرارگاه تنظیم بازار وضعیت اجناس اصناف تک به تک بررسی خواهد کرد و این رویه تا آرامش کامل بر بازار ادامه دارد.

وی همچنین از مردم خواست به منظور جلوگیری از سوء استفاده رسانه‌های معاند نظام اخبار مربوط به اجرای طرح مردمی ساری و توزیع یارانه را از رسانه‌های معتبر پیگیری کنند و به شایعات توجه نکنند.
فرماندار دانش تصریح کرد: دشمن با استفاده از فضای بزرگ رسانه‌ای خود سعی در ناکامی و ناامیدی مردم از نظام و بیهوده جلوه داده طرح مذکور را دارند که اینجا انتظار می‌رود رسانه‌ها اجازه‌ی سوء استفاده را ندهند و به تشریح این طرح بپردازند.
وی در ادامه گفت: از رسانه‌های داخلی بویژه فعالان در فضای مجازی انتظار می‌رود توطئه‌های رسانه‌های بیگانه را خنثی و تکلیف واقعی و جهادی خود را که همان مبارزه با هجمه‌های دشمنان است را اجرا کنند و یاور هموطنان خود باشند.
دانش در خصوص نهضت ملی مسکن گفت: متاسفانه علی رغم همه تلاشهایی که کردیم تا کنون زمینی مناسب در حوزه شهری جهت ایجاد طرح نهضت ملی مسکن پیدا نکردیم چرا که فضای شهر کوچک هست و مکان مناسبی وجود ندارد و ایجاد این طرح نیازمند زمینی بزرگ هست که منازل به صورت چند طبقه و متمرکز ساخته شوند.
وی همچنین در خصوص سؤالی مبنی بر استفاده از منازل سازمانی گفت: ما بارها تاکید کردیم و حتی چندین بار نامه زدیم به ادارات مربوطه که منازل سازمانی حتماً در اختیار کسانی باشه که اهل این شهرستان نیستند و افرادی که اهل همین شهرستان هستند نباید از منازل سازمانی استفاده کنند و انشالله در ادامه بیشتر پیگیری خواهیم کرد تا حقی از کسی ضایع نشود.
فرماندار لنده در خصوص سفر استاندار به شهرستان هم گفت: سفر استاندار به شهرستان بسیار سفر پر خیر و برکتی بود و من مطمئنم که این سفر تحولات بسیار خوبی در شهرستان ایجاد خواهد کرد.
دانش افزود: تمامی مشکلات و نیازمندی‌های شهرستان به صورت طبقه بندی شده به سمع و نظر استاندار محترم رسید و ان شاء الله با اعلام بودجه قطعاً شهرستان لنده سهم بسیار خوبی از بودجه را شامل می‌شود.
جلال دانش در خصوص استفاده از مدیران بومی و تغییر مدیران هم سو با دولت هم گفت: تمام تلاش بنده این هست که در وهله اول از مدیران تخصصی بومی در ادارات شهرستان استفاده شود و تا الان هم همین رویه را دنبال کردم مگر اینکه نیروی مرتبط و متخصص با اون اداره در شهرستان وجود نداشته باشد.
وی گفت: از خیلی وقت پیش من لیستی از مدیران پیشنهادی خود را جهت تغییر به مسئولان بالادستی ارسال کردم و همچنان منتظر هستم چرا که تغییر در یک اداره پروسه‌ای زمان بر هست و نیاز به استعلامات خاص دارد و برای این موضوع تغییرات باید صبور بود.
دانش در خصوص سؤالی مبنی بر بلاتکلیفی اداره ورزش و کمبودهای بسیار زیاد در ورزش هم گفت: همه شما میدانید که بنده چقدر دغدغه اداره ورزش را داشته و دارم و حتی چند روز پیش با مدیر کل محترم دیدار داشتم و موارد و دغدغه‌های بسیار زیادی را مطرح کردم که ان شاء الله با درایتی که از مدیر کل ورزش سراغ دارم به زودی این موانع رفع خواهد شد.
فرماندار لنده افزود: در موضوع مدیر اداره ورزش شهرستان هم چندین نیرو جهت سکان داری این اداره معرفی شد و به دلیل مشکلات جابجایی در وزارت خانه‌ها گزینه‌های پیشنهادی رد شدند و در چند روز آینده یک نفر از بدنه خود اداره ورزش به سمت مدیر اداره لنده منصوب خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: