به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۷۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که جریان سیاسی اصلاح طلب مخالفتی با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها ارزی پرداختی به کالاهای اساسی ندارند.

به گزارش خبردنا، " سیدعلی احمدزاده" در نشست رسانه ای با بیان اینکه قبول ندارم جریان سیاسی مخالف آقای رئیس جمهور تبلیغات منفی و تخریبی علیه طرح جدید یارانه ها را انجام می دهند، اظهارداشت: آنها آدم های اندیشمند زیادی که مصلحت ممکلت را می خواهند دارند، من معتقدم جریانات تخریبی سرمنشا خارجی دارد و عده ای به آنها وابسته اند. 

وی با تاکید براینکه نباید تصور کرد جریان مخالف دولت بدنبال تخریب دولت برای اجرای این طرح است، خاطرنشان کرد: غالب جریان مخالف دولت اکنون از دولت حمایت می کند و معتقدند اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها بمصلحت کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:همه باید با داشتن دیدگاه های سیاسی مختلف دولت را همراهی و حمایت کنند، از ملت بخواهیم دولت را پشتیبانی کند، طرفداران دولت باید بیشتر در کنار دولت باشند تا بتوان در وضعیت معیشت مردم تغییر ایجاد کرد.

احمدزاده با بیان اینکه بخاطر ایران همه باید پای کار باشند و تبلیغات منفی برای جلوگیری از اجرای طرح تحول اقتصادی از درون کشور نیست و بیرون از مرزها است، یادآورشد: جریان مخالف دولت تعصب لازم برای اجرای این طرح را دارد و نباید فکر کنیم که مخالفان دولت می خواهند دولت را به چاه بیندازند.

وی با اکید براینکه به هیچ عنوان قبول ندارم حمایت جریان مخالف دولت از دولت برای اجرای طرح مردمی یارانه سازی اهداف تخریبی پشت پرده ای بدنبال دارد، اظهارداشت:  دو جریان غالب حاکم بر کشور اتفاق نظر بر اجرای طرح دارند و این مطلب که اصلاح طلبان قصد دارند با تشویق های خود، دولت را به چاه " وَیل " بیندازند قبول ندارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خردمندان جامعه این اصلاح را می خواهند،در همه جریانات سیاسی، آدم های مُنصف و شایسته زیادی هستند و در طیف مخالف دولت هم آدم های مُنصف زیادی داریم ویقین دارم آنها نیز تعصب کشور خود را دارند و نباید فکر کنیم که آنها می خواهند که کشور را به چاه " وَیل " بیندازند.

بگفته احمدزاده، اجرای طرح تحول اقتصادی از سوی دولت سیزدهم، برای بهبود شاخص های رفاهی و معیشتی تمام مملکت بوده و و انتظار هم این است حتی مخالفان دولت پای کار بیایند و نباید کسی تلاش کند که دولت زمین زده شود.

وی باتاکید خود براینکه هرکس ممکلت و کشور را دوست دارد باید پای کاری اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها بیاید، یادآورشد: اکنون بحث این دولت و آن دولت نیست ، بحث یک حرکت سازنده در ممکلت است و هرکس که مملکت را دوست دارد باید پای کار بیاید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مردمی سازی یارانه ها یک طرح شجاعانه از سوی رئیس جمهور بوده و یقین دارم مردم در اجرای این طرح، دولت را همراهی خواهند کرد و از همراهی های دولت دست نخواهند کشید.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
1
هر اصلاح طلبی که مخالف این دولت نیست ، احمقه
،،،،،،،
نام:
ایمیل:
* نظر: