به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۸۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
صنوف متخلف متوجه باشند  این موضوع باشند که میزان جریمه ها نسبت به قبل چندین برابر  شده و با توجه به سقف تخلف انجام شده ممکن است که برخوردهای شدیدتر قانونی و پلمب در انتظار برخی صنوف متخلف باشد.

خبردنا: سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح مردمی سازی یارانه ها بازرسان این سازمان تاکنون سه هزار و ۸۳۰فقره بازرسی از اصناف استان داشته اند تصریح کرد: این روند بازرسی با شدت بیشتر در روزهای آینده دنبال خواهد شد.

به گزارش"خبردنا" ، کریم روزبهان روز یکشنبه با بیان اینکه اغلب صنوف و بازاریان استان انسانهای خوشنامی هستند که در همراهی با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها با خودکنترلی های لازم به روند اجرای بهتر طرح کمک می کنند اظهار داشت : اما در این میان اندک متخلفانی هستند که رعایت لازم را ندارند که قطعا با آنان برخورد قانونی و شدید خواهد شد.

وی روند پایش بازار را طی روزهای اخیر مناسب ارزیابی کرد و گفت : صنوف متخلف متوجه باشند  این موضوع باشند که میزان جریمه ها نسبت به قبل چندین برابر  شده و با توجه به سقف تخلف انجام شده ممکن است که برخوردهای شدیدتر قانونی و پلمب در انتظار برخی صنوف متخلف باشد. 

روزبهان با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته  ۲۲۸فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش یک میلیارد و۱۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال داشته ایم که روند برخورد قانونی با متخلفان همچنان در دستور تیم های بازرسی سازمان صمت با همکاری دیگر حوزه های نطارتی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این پایش بطور مستمر در روزها و هفته های آینده  از طریق  ۲۳تیم بازرسی در قالب ۷۵نفر و با همکاری و مشارکت  تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه ها و شرکت شهرک های صنعتی استان ادامه خواهد یافت از مردم و شهروندان خواست تا با گزارش دهی بموقع بازرسان را  در راستای نظارت و پایش و کنترل مناسب بازار یاری رسانند.

نام:
ایمیل:
* نظر: