به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۸۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

خبردنا: سرمربی استقلال پس قهرمانی تیمش در لیگ برتر با سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند تماس تصویری گرفت تا خوشحالی‌اش را با آنها به اشتراک بگذارد.

فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان پس از پیروزی با ارزش تیمش در اهواز مقابل فولاد و در مسیر بازگشت به تهران به صورت تصویری با سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند تماس گرفت تا این دو بازیکن را هم در خوشحالی خود شریک کند.

مرادمند و یزدانی مدافعان سابق استقلال بودند که با شروع نیم فصل دوم به دلیل اعزام به خدمت سربازی ناچار به جدایی از این تیم شده و به ملوان پیوستند، اما کادر فنی ملوان هرگز از این دو بازیکن استفاده نکرد که این موجبات دلخوری آنها شده بود.

گفته می‌شود یزدانی و مرادمند هم در جشن قهرمانی استقلال حضور خواهند داشت تا به عنوان اعضای این باشگاه در این جشن شرکت نمایند.

تماس مجیدی با ۲ بازیکن بعد از قهرمانی +عکس

مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد هم در این خصوص گفت: در این فصل دو نفر از بهترین بازیکنان ما را جدا کردند (سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند) که شدیداً دلم برایشان تنگ شده است و آنها خیلی در این مسیر به ما کمک کردند. به جای آنها مجبور شدیم بازیکن خارجی بیاوریم. ان شاءالله اگر قهرمان شدیم امیدوارم سیاوش و حسین هم در جشن قهرمانی باشند چون سهم زیادی در قهرمانی دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: