به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۸۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

خبردنا: با توجه به اینکه یکی از محدودیت هایی که اینستاگرام چند وقتی است برای کاربران خود در نظر گرفته، عدم ثبت نام افراد زیر ۱۳ سال است و از آنجایی که بسیاری از افراد پیش از این و هنگام ساخت حساب کاربری خود بدون توجه به این موضوع به‌صورت تصادفی تاریخی را برای ثبت تولد خود در این شبکه اجتماعی انتخاب کرده بودند، احتمالا موضوع چگونگی تغییر تاریخ تولد در اینستاگرام برای بسیاری سوال برانگیز است.

 

چطور سن خود را در اینستاگرام تغییر دهیم؟

اگر حساب کاربری فیس بوک دارید و پیش از این اینستاگرام و فیس بوک خود را متصل کرده‌اید و می‌خواهید تاریخ تولدتان را به روز کنید می‌توانید آن را در فیس بوک ویرایش کنید تا تغییرات در اینستاگرام هم اعمال شود. در غیر این‌ صورت می‌توانید مستقیما از پروفایل اینستاگرامتان این کار را انجام دهید.

توجه داشته باشید که زمانی که تاریخ تولد را به پروفایلتان اضافه کنید دیگر نمی‌توانید آن را حذف کنید. همچنین تاریخ تولد شما در این شبکه اجتماعی با دیگر افراد در اینستاگرام به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

چطور سن خود را در اینستاگرام تغییر دهیم؟

برای بررسی این نکته که آیا سنتان را در حساب شخصی اینستاگرامتان درست وارد کرده‌اید یا نه لازم است مراحل زیر را طی کنید:

وارد پروفایلتان شوید.

گزینه ویرایش یا Edit profile را انتخاب کنید.

به انتهای صفحه بروید و گزینه تنظیمات اطلاعات شخصی (Personal Information Setting) را انتخاب کنید.

سپس گزینه روز تولد (Birthday) را انتخاب کرده و اگر پیش از این تاریخ اشتباهی وارد کرده بودید آن را اصلاح کنید.

چطور سن خود را در اینستاگرام تغییر دهیم؟

اگر سن را در اینستاگرام اشتباه وارد کردم چه کنم؟

مواردی که پیش از این ذکر شد مربوط به زمانی است که هنوز اخطاری مبنی بر محدودیت اکانت خود از اینستاگرام دریافت نکرده‌اید. اینستاگرام در این مورد سخت‌گیر است و ممکن است فعالیت حساب کاربری‌تان را متوقف کند. اگر هنوز به حسابتان دسترسی دارید مراحل زیر را انجام دهید.

وارد تنظیمات حساب کاربری تان شوید.

گزینه help را انتخاب کنید.

گزینه Report a problem را انتخاب کنید و سپس مشکل خود را برای اینستاگرام شرح دهید و منتظر جواب بمانید. توجه داشته باشید که متن پیامتان باید به زبان انگلیسی باشد. در ضمن اگر از خطایی که پیش از این دریافت کرده‌اید اسکرین شات گرفته‌اید، آن را هم همراه پیامتان ارسال کنید.

اگر دسترسی به حسابتان مسدود شده باید از این طریق مشکل پیش آمده را به اینستاگرام گزارش کنید. و یا با پر کردن فرم این صفحه منتظر بررسی اینستاگرام بمانید. اگر بعد از یک هفته تا ۱۰ روز مشکلتان حل نشد و یا پیامی از سوی اینستاگرام دریافت نکرید، دوباره این مراحل را تکرار کنید.

چطور سن خود را در اینستاگرام تغییر دهیم؟

آیا می‌توانید سن خود را در اینستاگرام جعل کنید؟

بله، اگر زیر ۱۳ سال سن دارید می‌توانید با ویرایش تنظیمات پروفایل خود این کار را انجام دهید. اما به خاطر داشته باشید که اگر بخواهید سن‌تان را تغییر دهید، اینستاگرام ممکن است برای اثبات سن‌تان از شما مدرک بخواهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: