به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۸۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
وی افزود : بهداشت روان ،جسم‌‌ و روح سه مقوله ای است که همه ما به آن نیازمند هستیم اما مقوله بهداشت روان را در شهرستان بهمئی بیش از موارد دیگر باید به آن توجه کنیم.

خبردنا : امام جمعه "بهمئی" استان " کهگیلویه و بویراحمد " خواستار افزایش زاد و  ولد در این شهرستان شد . 

به گزارش " خبردنا " ، حجت‌الاسلام "افروغی " در دیدار با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان " بهمئی " با اشاره به اینکه در بحث فرزند آوری مشکلات زیادی وجود دارد تاکید کرد :  باید برنامه ریزی مناسب و فرهنگ سازی جامع و کاملی در راستای افزایش زاد و‌ولد در جامعه خصوصاً شهرستان بهمئی صورت گیرد تا در آینده نزدیک شاهد کاهش جمعیت و تاثیرات بسیار مخرب آن در جامعه نباشیم.

وی افزود :  بهداشت روان ،جسم‌‌ و روح سه مقوله ای است که همه ما به آن نیازمند هستیم اما مقوله بهداشت روان را در شهرستان بهمئی بیش از موارد دیگر باید به آن توجه کنیم.

افروغی با بیان اینکه  افسردگی در سنین پایین رو به رشد است و این برگرفته از نگاه سنتی برخی خانواده ها نسبت به روان درمانی است که اجازه مراجعه برای درمان صورت نمی پذیرد و تاثیرمنفی آن را در جامعه شاهد هستیم ادامه داد :  در بحث سبک زندگی اسلامی تغذیه و فرهنگ تغذیه مشکل اساسی وجود دارد و گاهی برای خوردن فست فودها و‌نوشیدنی های گازدار هزینه های زیادی می شود که مصرف همین موارد یکی از عوامل نابروری و مشکلات آن در جامعه می شود.

امام جمعه بهمئی خاطرنشان کرد : در روستاها مشکلات کمی بیشتر از شهرها است و باید با برگزاری کلاس های آموزشی سبک زندگی مناسب را آموزش داد و این ایجاد آگاهی، در درمان بخشی از مشکلات بهداشت تاثیر مستقیم دارد .

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
1
حاجی نگران کمبود جمعیت نباش بچیل شب تا صبح بیدارن شما فقط مواد خوراکی و تقویت کننده برسون
نام:
ایمیل:
* نظر: