به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
فرمانده انتظامی گچساران خبر داد:
فرمانده انتظامی گچساران همچنین از کشف ۲۹/۵ کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور  گچساران به بهبهان خبرداد. 

خبردنا: فرمانده انتظامی گچساران گفت:با هوشیاری پلیس سه تن چوب قاچاق درختان جنگلی از سودجویان در این شهرستان کشف و ضبط شد. 

به گزارش"خبردنا"، سرهنگ ارسلان خادمیان اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی امام زاده جعفر (ع) این فرماندهی حین گشت زنی در محور گچساران به شیراز خودروی نیسان حامل چوب قاچاق را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

وی تاکید کرد: همچنین چوب های قاچاق کشف شده تحویل اداره منابع طبیعی این شهرستان شد.

خادمیان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی و تبدیل چوب آن به زغال علاوه بر از بین بردن سرمایه های ملی و تضییع بیت المال، موجب تخریب محیط زیست و گسترش عرصه های بیابانی می شود تاکید کرد: با سودجویان قاچاق چوب برابر قانون برخورد می شود.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین از کشف ۲۹/۵ کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور  گچساران به بهبهان خبرداد. 

سرهنگ ارسلان خادمیان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان ،  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پاسگاه انتظامی عبداللهی وکلانتری۱۱  در محور گچساران به بهبهان ایست وبازرسی دایر کردند و در حین پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک وآن را متوقف کردند.  

خادمیان  تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۹/۵ کیلو گرم تریاک  که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.    

فرمانده انتظامی  گچساران تاکید کرد: مبارزه بی امان پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، بصورت ویژه در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و گزارش های خود را با شماره تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: