به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۸۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

خبردنا: شرکت U-Boat Worx که به طراحی زیردریایی‌های فوق العاده اش معروف است؛ در حال ساخت یک زیردریایی بزرگ است که برای برگزاری مهمانی‌های بزرگ در زیر آب طراحی شده است.

هتلی لاکچری برای برگزاری عروسی در زیر دریا!

آخرین محصول این شرکت، یک زیردریایی منحصر به فرد به نام Nexus با یک بدنه بیضی شکل بود و دو مدل ۷ نفره و ۹ نفره داشت. این زیردریایی کاوشگران را به عمق ۶۵۰ فوت زیر سطح دریا می‌برد. تنها نقطه ضعف Nexus فضای کم داخل آن است و مسافران فضای زیادی برای استراحت کردن ندارند. این مشکل در زیردریایی جدید این شرکت که UWEP نام دارد برطرف شده است.

هتلی لاکچری برای برگزاری عروسی در زیر دریا!

 

Nexus نام جالب تری نسبت به UWEP برای یک زیردریایی است. این نام در واقع مخفف Under Water Entertainment Platform می‌باشد. این زیردریایی دارای طول ۳۵ متر، عرض ۷.۶ متر و ارتفاع ۷ متر است. این زیردریایی ۱۴۸ متر مربع فضای داخلی فراهم می‌کند که می‌توان برای مهمانی، عروسی و برگزاری مراسم مختلف با حداکثر ظرفیت ۱۲۰ نفر از آن استفاده کرد. این تعداد احتمالا شامل خدمه و مسئولین برگزاری این رویداد مانند کارکنان کترینگ نیز خواهد بود.

هتلی لاکچری برای برگزاری عروسی در زیر دریا!

یک باتری ۱.۲ مگاواتی ساعتی در زیر سالن زیردریایی تعبیه شده است و با یک بار شارژ کامل زیردریایی تا ۱۸ ساعت در زیر آب دوام می‌آورد. UWEP می‌تواند با حداکثر سرعت ۳ مایل بر ساعت در زیر آب حرکت کند و تا اعماق حدود ۶۵۰ فوت شیرجه بزند. این زیردریایی دارای ۱۴ پنجره با قطر ۴.۵ متر است که منظره‌ای از اعماق را به مهمانان نشان می‌دهد. UWEP همچنین به یک سیستم برق اضطراری نیز مجهز شده است که در صورت وقوع مشکل در اعماق دریا، می‌تواند سیستم‌های حیاتی را به مدت ۴ روز کامل (۹۶ ساعت) روشن نگه داشته و سرنشینان را تا زمان نجات ایمن نگه دارد.

هتلی لاکچری برای برگزاری عروسی در زیر دریا!

 

یک نور افکن قوی نیز برای مشاهده مناظر دریا در شب برای مسافرین در نظر گرفته شده است. در قسمت بالای زیردریایی یک عرشه برای استراحت مسافران و مشاهده آسمان شب در نظر گرفته شده است. با توجه به امکانات فوق العاده و قیمت بالا، بسیاری از زیردریایی‌های این شرکت توسط شرکت‌های گردشگری خریداری می‌شوند.

هتلی لاکچری برای برگزاری عروسی در زیر دریا!

نام:
ایمیل:
* نظر: