به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۸۷۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

خبردنا: شیاطین همیشه به دنبال فرشتگان هستند و از هر فرصتی سوء استفاده می کنند؛ اما گاهی علاوه بر تلخی آزار و اذیت مانند مهرسا، کودکان قربانی هوسرانی می شوند.

 

روایتی تلخ از فرشتگان قربانی مردان هوسران

قتل مهرسا دختر سه ساله مشهدی سر و صدای زیادی به پا کرد. در این جنایت که روز بیستم اردیبهشت در محله مهدی آباد مشهد رخ داد، پسر ۲۵ ساله همسایه تحت تاثیر دیدن فیلم‌های مستهجن مهرسا را برای آزار و اذیت به خانه اش می‌برد، اما با سر و صدای دختر بچه، او کودک را خفه کرده و جسدش را گونی پیچ کرده و داخل خانه همسایه پرتاب می‌کند، اما همسایه که در حال ساخت خانه اش بود وقتی با جسد روبرو می‌شود، پلیس را در جریان قرار داده و ماموران با پیدا کردن تعدادی گونی مشابه در خانه ایمان او را به اتهام قتل بازداشت کردند.

 پسر جوان به جنایت اعتراف و انگیزه اش را آزار و اذیت اعلام کرد، اما بررسی پزشکی قانونی نشان داد پسر جوان نتوانسته است به دختر سه ساله تجاوز کند. تحقیقات بیشتر در مورد این جنایت تلخ و سیاه همچنان ادامه دارد.

به بهانه این حادثه به بازخوانی مهمترین پرونده‌های آزار و اذیت و قتل کودکان می‌پردازیم.

بیجه مهمترین قاتل پسران کم سن و سال

اول مهر سال ۸۳ ماموران پلیس پاکدشت موفق شدند جنایی‌ترین معمای ابتدای این دهه را حل کرده و موفق شدند قاتل سریالی خطرناک کودکان را دستگیر کند. محمد بسیجه، معروف به بیجه در اعترافاتی هولناک به قتل ۲۰ کودک و مرد اعتراف کرد. او مدعی شد به دلیل اینکه در ۱۱ سالگی مورد تجاوز یکی از آشنایان قرار گرفته، وقتی برای کار به کوره پز خانه‌های پاکدشت می‌آید برای انتقام به کودکان تجاوز کرده و سپس آن‌ها را به قتل می‌رسانده است.

این قاتل خطرناک اجساد را در کوره آجرپزی انداخته و خاکستر و باقی مانده قربانیان را در بیابان رها می‌کرد.

بیجه در روز عاشورای سال ۸۱ اولین قربانی اش را که پسر ۱۰ ساله‌ای بود کشت و جسدش را رها کرد. چند روز بعد هم با خونسردی در مجلس ختم کودک حاضر شد. او بالاخره در ملاءعام به دار مجازات آویخته شد.

جنازه ستایش در اسید سوزانده شد

۲۲ فروردین ماه سال ۹۵ زن و مرد افغانی هراسان با پلیس تماس گرفته و از مفقود شدن دختر ۶ ساله شان به نام ستایش خبر دادند. با حضور ماموران در محله این مرد در خیرآباد ورامین، او به ماموران گفت: من ۱۶ سال است که به ایران آمده‌ام و به عنوان کارگر ساختمانی مشغول به کار شده‌ام. دخترم برای خرید بستنی به مغازه رفت، اما نیم ساعت بعد وقتی غیبتش طولانی شد، مادرش نگران به خیابان رفت، اما انگار دخترم آب شده و به زیر زمین رفته بود.

با این شکایت جستجو‌ها آغاز شد، اما هیچ اثری از ستایش نبود. دو روز بعد در حالی که تحقیقات ادامه داشت و تصاویر ستایش تمام فضای مجازی را پر کرده بود، پلیس پسر همسایه را به عنوان قاتل بازداشت کرد. پسر ۱۶ ساله که نمی‌دانست رازش چگونه برملا شده است، به قتل ستایش اعتراف کرد و در بازجویی‌ها گفت: آن روز مشروب مصرف کرده بودم و حالت طبیعی نداشتم. دختربچه را در خیابان دیدم و به بهانه اینکه با خواهرم بازی کند به خانه آورده و به اتاق خودم بردم. بعد از اقداماتی که کردم او را کشتم. از دوستم خواستم که برای از بین بردن جسد به کمکم بیاد، اما او حاضر به همکاری نشد، برای همین جسدش را در اسید سوزاندم.

با اعترافات امیرحسین، موجی از وحشت در جامعه به وجود آمد. متهم در دادگاه کیفری استان محاکمه و به اعدام محکوم شد. سرانجام با اصرار خانواده ستایش پسر نوجوان در ۱۴ دی سال ۹۶ به دار مجازات آویخته شد تا پرونده جنجالی با قصاص قاتل بسته شود.

آتنا را مرد رنگرز کشت

۲۸ خرداد سال ۹۶ بود که مفقود شدن دختر بچه هفت ساله‌ای در پارس آباد به پلیس اطلاع داده شد. پدر دختر بچه در شکایتش مدعی شد دستفروش است و دخترش آتنا برای کمک همراه او بود، اما دختر بچه که می‌خواست به خانه برود، در مسیر برگشت گم می‌شود.

تحقیقات آغاز و تصاویر آتنا در تمام فضای مجازی منتشر شد، اما خبری از او نشد تا اینکه بالاخره چند روز بعد ماموران متوجه شدند احتمالا مرد رنگرز که آتنا در محدوده مغازه او مفقود شده بود، خبری از او دارد. مرد ۴۰ ساله دستگیر شد، اما ادعا کرد که هیچ اطلاعی از آتنا ندارد.

سرانجام چند روز بعد زن اسماعیل با پلیس تماس گرفت و از کشف باقی مانده جسد آتنا در یک بشکه خبر داد. با حضور ماموران او ادعا کرد همسرش تماس گرفته و خواستار از بین بردن بشکه آبی رنگ شده و وقتی او و برادر شوهرش به سراغ بشکه می‌روند با بوی بد و باقی مانده جسد آتنا روبرو می‌شوند.

اسماعیل که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، مدعی شد دختر بچه برای آب خوردن به مغازه او رفته و او وسوسه شیطان شده بود و بعد هم او را از ترس آبرو به قتل رسانده است.

با این اعترافات او سرانجام در شهریور ماه همان سال به دار مجازات آویخته شد.

قتل ندا از سوی مرد همسایه

اوایل اردیبهشت سال ۹۷ گم شدن دختر بچه هفت ساله‌ای به پلیس اعلام شد. ساعتی بعد جسد دختر ۶ ساله در چند کوچه بالاتر از محل زندگی اش در یک گونی کشف شد. پزشک قانونی علت مرگ کودک را خفگی بر اثر چپاندن دستمال در دهان کودک اعلام کردند.

بررسی‌های پلیس ماموران را به مرد همسایه رساند که در خانه اش میوه فروشی می‌کرد. با دستگیری مرد ۴۱ ساله او به قتل دختر ۶ ساله اعتراف کرد و گفت: روز حادثه دختر بچه را به خانه بردم و قصد شیطانی داشتم. او سر و صدا کرد با مشت در دهانش کوبیدم و در دهانش دستمال گذاشتم که خفه شد بعد هم او را به چند کوچه بالاتر بردم و رها کردم.

با این اعترافات، قاتل سنگدل در ملاءعام اعدام شد.

قتل محمد حسین ۱۰ ساله

چند روز بعد از ماجرای ندا بار دیگر خبر از مفقود شدن پسر ۱۰ ساله‌ای به نام محمدحسین آمد. پسر دانش آموز برای رفتن به مدرسه منتظر تاکسی تلفنی بود، اما مرد شیطان صفت او را سوار کرده و بعد به بیابان‌های سمت طرقبه برده و بعد از اقدامات شیطانی او را به قتل رساند. در حالی که همان دقایق مفقود شدن پسر ۱۰ ساله به پلیس اعلام شد، ساعت ۷ عصر جسد نیمه عریان او پیدا شد.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت شاهدان اعلام کردند راننده پراید جوانی ۲۵ تا ۳۰ ساله بود و روی داشبورد شکل یک حیوان را کشیده بود. همچنین روی سقف دو آنتن وجود داشت. با این سرنخ سرانجام قاتل دستگیر و به جرمش اعتراف کرد.

او بعد از اعتراف به جرم سیاهش و تائید حکمش، همراه با قاتل ندا به دار مجازات آویخته شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: