به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۸۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کارمندان یک سازمان چشم به روابط عمومی یک مجموعه می‌دوزند چرا که روابط عمومی ویترین و نماد پویایی در یک سازمان است.

خبردنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم تقویت اطلاع رسانی، گفت: جزیره‌ای عمل کردن آفت ارائه خدمت به مردم در هر زمینه‌ای است.

به گزارش"خبردنا"، سید علی معتمدی‌پوردر شورای اطلاع‌رسانی بخش کشاورزی با تشریح برخی خدمات اظهار داشت: از روزهای پایانی سال تا ماه مبارک رمضان و طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، بازار این استان به خوبی مدیریت شد. 

وی عنوان کرد: اقناع و اطلاع‌رسانی درست و به موقع رسالت‌های خطیر یک روابط عمومی پویاست که به جرات می‌توان گفت اگر در این ماموریت مهم موفق باشیم، دسترسی به همه اهداف سازمانی راحت‌تر و سریع‌تر می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحند افزود: بدون از شعار و تعارف اگر مدیری به کار و جایگاه روابط عمومی اهمیت دهد بدون شک در ایجاد پل ارتباطی دوسویه با مردم و جامعه هدف موفق است و مردم با اهداف و ماموریت‌های آن سازمان همراه می‌شوند و خدمات را لمس می‌کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به مظلومیت جهاد کشاورزی در دل جنگ اقتصادی تصریح کرد: عده ای منتظرند تا ویترین خالی از مرغ یک فروشگاه را حتی برای چند لحظه ببینند و آن را مانند پتکی بر سر نیروهای خدوم جهاد کشاورزی و اعضای قرارگاه امنیت غذایی بکوبند.

وی گفت: در این شرایط است که با یک روابط عمومی آگاه و کاربلد به راحتی می‌توان چنان ارتباط درستی با مردم برقرار کرد که هم مشکلات آنها را در این شرایط اقتصادی ببینیم و بشنویم و چاره کنیم و هم اینکه آنها را در جریان خدمات شبانه‌روزی نیروهای جهادی و عوامل تنظیم بازار محصولات کشاورزی قرار دهیم.

معتمدی‌پور ادامه داد: کارمندان یک سازمان چشم به روابط عمومی یک مجموعه می‌دوزند چرا که روابط عمومی ویترین و نماد پویایی در یک سازمان است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد همه ادارات زیرمجموعه جهاد کشاورزی را یک خانواده واحد نامید و تاکید کرد: هیچ کارمند وزارت جهاد کشاورزی نه در بحث آتش‌سوزی نه خدمات به عشایر نه تنظیم‌بازار و نه هیچ سیاست کلان بخش کشاورزی اجازه ندارد بگوید وظیفه من نیست بلکه باید با وحدت‌رویه و همدلی به همدیگر کمک کنیم.

وی جزیره‌ای عمل کردن را آفت کاری در یک مجموعه برشمرد و گفت: مردم حق دارند بدانند که خادمان آنها چه کاری برایشان کردند و می‌کنند بنابراین لازم است مدیران من در همه سطوح گزارش‌دهی به مردم و مستندسازی خدمات دولت و نظام را جدی بگیرند و با محوریت روابط‌عمومی به شیوه درست و به موقع، اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: خدمات زیادی در حوزه‌های مختلف در بخش کشاورزی انجام می‌شود اما در اطلاع‌رسانی ضعیف هستیم که لازم است محدودیت‌های کاری مدیران و کارشناسان روابط عمومی را کم کنیم تا بتوانند با فراغت بال کار کنند.

معتمدی‌پور در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نقش موثر جهاد در تنظیم بازار از ایام عید تا ماه رمضان و جدیدا طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: با وجود شرایط سختی که در کشور حاکم است و مردم می‌دانند اما هیچ‌گاه نه در تولید و نه در توزیع با اولویت مناطق محروم و سرانه مصرف، کمبود کالایی نداشتیم و اگر مواردی بوده موقتی و مقطعی بود و گاهی نیز تقاضای کاذب و خریدهای هیجانی به ویژه قبل از اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و اعلام قیمت‌های جدید، دلیل این کمبودهای مقطعی بود.

معتمدی‌پور از تامین 75 تن انواع روغن و صدها تن مرغ در دو روز گذشته در بازار استان خبر داد و گفت که آن التهاب کاذب بازار فروکش کرده و مشکلی در تولید و تامین کالا در هیچ‌کدام از کالاهای اساسی وجود ندارد.

وی افزود: در حوزه نظارت نیز با وجود نقایصی در اجرای قانوع انتزاع و انتقال نیروهای نظارتی صمت اما در همه این مدت این کمبود در بازار احساس نشد و با همکاری نهادهای متولی و همکاران بسیج، ناظران ما حضور موثری در بازار داشتند و در همین چند روز سه فروشگاه بزرگ به علت گران‌فروشی به تعزیرات معرفی و پلمپ شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همچنین همکاری رسانه‌ها با بخش کشاورزی را مثال‌زدنی و مطلوب توصیف کرد و یادآور شد: از وقتی تنظیم بازار محصولات کشاورزی به همکاران من سپرده شد، خبرنگاران با بیان نقاط ضعف و قوت بهترین مشوق و حامی بخش کشاورزی بودند که قدردان همکاری آن‌ها هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: