به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۸۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
تقدیر معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل جوان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان :
وی با اشاره به روز گرامیداشت زبان فارسی و بزرگداشت فرودسی ادامه داد : یکی از مهمترین اهداف ما از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری توجه بیش از پیش به برنامه‌های فرهنگیِ مردم‌محور است که از سیاست‌های فرهنگیِ دولت است .

 خبردنا : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان " کهگیلویه و بویراحمد " تاکید کرد : هنرمند باید در خدمت مردم و برای مردم باشد؛ چرا که فرهنگ همواره با مردم معنا پیدا می‌کند.

به گزارش " خبردنا "  ، دکتر " امین درخشان " که در جشنواره فرهنگی و هنری دنا که  به مناسبت 25 اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی سخن می گفت با بیانم این مطلب افزود : فزهنگ و هنر در این شهرستان مورد توجه مردم است و فرهنگ و هنر همواره در ذات و پیشینه مردم این دیار بوده است.

وی با اشاره به  روز گرامیداشت زبان فارسی و بزرگداشت فرودسی ادامه داد : یکی از مهمترین اهداف ما از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری  توجه بیش از پیش به برنامه‌های فرهنگیِ مردم‌محور است که  از سیاست‌های فرهنگیِ دولت است .

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی از خدمات و تلاش های مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیر کرد و گفت : با حضور درخشان برنامه‌های فرهنگی و هنری، شور و نشاط بسیاری پیدا کرده است.

هاشمی در بخش هایی از سخنانش به اراده دولت سیزدهم در  عادلانه‌سازی یارانه‌ها پرداخت و  گفت: یکی از سخت‌ترین و بزرگترین جراحی‌های اقتصادی پس از انقلاب در دولت سیزدهم انجام شد که این اقدام مهم باعث می شود  قاچاق کاهش یابد و دست دلالان ارزی کوتاه شود.

 
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: