به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۸۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

خبردنا: آرمان رمضانی مزد گل حساس و سه امتیازی که به تیم شهر خودرو زده بود را در بازی با فولاد گرفت و با صلاحدید فرهاد مجیدی در بازی با فولاد از ابتدا در ترکیب تیم به میدان آمد.

او پیش از تعویض با سعید مهری در دقیقه ۶۸ که به نظر می رسید یک تعویض تاکتیکی بود همه کار کرد که گل بزند اما نشد اما در لحظه تعویض نتیجه بازی یک بر صفر به سود استقلال بود و زمانی که داور در سوت خود به علامت پایان بازی دمید آبی ها بازی دو بر یک بردند و آرمان رمضانی در کنار هم تیمی هایش شادی کرد. آنقدر عطش آرمانی رمضانی برای گلزنی در این دیدار بالا بود که در یکی از صحنه ها به دلیل برخورد با بازیکن حریف از ناحیه بینی مصدومیت شد و مجبور شد برای جلوگیری از خونریزی به کنار زمین بیاید و مصدومیت خود را مداوا کند.

جالب اینکه در این صحنه پزشک تیم فولاد به کنار زمین آمد و با ترفندی خاص به نظر می رسید بینی مهاجم استقلال را جا انداخت و در نهایت کاری کرد که آرمان رمضانی به بازی اش ادامه دهد. این از آن دسته از اتفاقاتی است که به دلیل نبرد بازیکنان روی توپ های هوایی زیاد در مسابقات فوتبال رخ می دهد اما نباید از کار خوب تیم پزشکی فولاد به آسانی عبور کنیم که در این صحنه برای مداوای مصدومیت بازیکن استقلال تلاش کردند.

مهاجم بلند قامت سایپا که حضورش در تیم پرسپولیس سرانجام خوبی نداشت در روزهای آینده جام قهرمانی لیگ برتر را بر بالای سر خواهد برد و از همه مهمتر که در هفته های پایانی به خصوص در بازی با شهر خودرو نشان داد می تواند زننده گل های حساس و تاثیر گذار باشد به خصوص روی توپ هایی که از کناره ها ارسال می شود. بدون شک او در آینده هم حضور بیشتر وتاثیرگذاری در ترکیب تیم آبی ها خواهد داشت.

آرمان رمضانی و دماغی که در اهواز جا نماند!

 

صحنه ای که برای آرمان رمضانی در بازی با فولاد رخ داد یکی از علت های قهرمانی آبی ها در فصل جاری بود؛ اینکه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر خواست همه آبی ها بود و برای رسیدن به آن جنگیدند و از جان مایه گذاشتند. استقلال با آرمان رمضانی و آرمان رمضانی ها در حالی در روزهای آینده جام قهرمانی لیگ برتر را بر بالای سر خواهد برد که تا هفته بیست و هفتم یک شکست هم در کارنامه نداشته و اگر استقلال در سه بازی پایانی هم شکست نخورد یک رکورد جاودانه از خود به جا خواهد گذاشت.

آرمان رمضانی و دماغی که در اهواز جا نماند!

 

آرمان رمضانی و دماغی که در اهواز جا نماند!

 

نام:
ایمیل:
* نظر: