به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۹۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
از سوی استاندار و مدیرکل امور شهری استانداری مطرح شد :
در ادامه این نشست ، مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد به سالن‌های بحران در استان اشاره کرد و گفت: این سالن‌ها اکنون خود موضوعی بحرانی شده که باید فکری به حال آن کرد.

خبردنا :  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش شهرداران کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از نیروهای مازاد شهرداری خواستار تعدیل این نیروها شد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد  که در ،نشست هم‌اندیشی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد  سخن می گفت با بیان اینکه برگزاری این نشست ها باید همراه با خروجی باشد، گفت: شهرهایی در استان ایجاد شد تا خدمات برای مردم بهتر شود و از روستا عبور کرده تا شرایط ایده آل فراهم شود.

احمد زاده با بیان اینکه شهرداری یک نهاد دولتی نیست و حقوق بگیر دولت نیست، گفت: باید شهرداری ها واقعیت ها را ببینند و به جای ارایه خدمات به شهردارها اقدام به جذب نیروهای مازاد می کنند که چند ماه شروع به کار می شود اما در ادامه آن مجموعه دچار مشکل می شود.

وی با بیان اینکه دادن پول برای خدمات به مردم است و کار را برای واقعیت ها انجام دهید ، افزود : در دانشگاه معاون بودم، جمعیت زیادی با واسطه گری جذب شده بودند که تعدیل شدند شما شهرداری ها همچنین از جایی تعدیل نیروها را شروع کنید، به دنبال یک مدیر کل خوبی بودیم اما به دلیل غفلت ها در جذب نیرو امکان بکار گیری آن نشد و حکم انفصال خورده است.

احمد زاده با تاکید بر اینکه از شهرداران سه شهر بزرگ استان خواهان تغییر و تحول بزرگ در شهرها هستیم ادامه داد : شهرداری ۱۰ نیروی چابک حقوق پرداخت کند اما برای ۵۰ نیروی مازاد من پول ندارم.  هر شهری بررسی کند تا روش های جذب درآمد دنبال شود و سبب تغییر در وضعیت آن شهر شود .

در ادامه این نشست ، مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد به سالن‌های بحران در استان اشاره کرد و گفت: این سالن‌ها اکنون خود موضوعی بحرانی شده که باید فکری به حال آن کرد.

شهامت  با بیان اینکه خیلی از انتظارات و انتقادات از شهرداری‌ها در استان به جا نیست ، افزود : اول باید درآمدها را ببینند و بعد انتقاد کنند البته این نافی خدمات‌رسانی به مردم و همچنین قصور شهرداران می‌شود.

شهامت در ادامه به سالن‌های بحران در استان اشاره کرد و گفت: این سالن‌ها اکنون خود موضوعی بحرانی شده که باید فکری به حال آن کرد خوشبختانه در این دوره و با مساعدت معاون عمرانی استاندار و سازمان برنامه و بودجه ۶ سالن برای استان در مناطق مختلف تعریف شده است البته برخی شهرداری‌ها کم کاری و بی‌مهری کرده‌اند و منابع برگشت می‌خورد که اجحاف به کل استان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: