به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶
افزود: این افراد شهر یاسوج را با قبل مقایسه نمی کنند بلکه آن را با شهر آرمانی مقایسه می کنند و انگار فراموش کرده اند که این شهر قبلا در ایام سفر و بارندگی ها چه مشکلات عدیده ا

خبردنا : شهردار یاسوج  تاکید کرد : دست آدم هایی که در جیب مردم و کارگران شهرداری بود را قطع کردیم و پرونده هایشان اکنون در کمیسیون های قضایی مطرح است و اکنون همین آدم ها مدعی شفاف سازی شده اند!

به گزارش " خبردنا " ، " نستهن مقدم " با انتقاد از جوسازی های اخیر توسط برخی افراد علیه شهرداری گفت: انگار همه کارها به بهترین شکل ممکن در حال اجراست که عده ای در فضای مجازی انگشت اتهام را فقط به سوی شهرداری نشانه گرفته اند.

مقدم افزود: متاسفانه رسانه هایی هستند که از بودجه بیت المال نان می خورند، اما در خدمت گروهی معدود و مخرب هستند و بصورت جهت دار در حال تخریب زحمات شبانه روزی نیروی های شهرداری هستند.

وی افزود: این افراد شهر یاسوج را با قبل مقایسه نمی کنند بلکه آن را با شهر آرمانی مقایسه می کنند و انگار فراموش کرده اند که این شهر قبلا در ایام سفر و بارندگی ها چه مشکلات عدیده ای داشت.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: بزودی و با اقدام قاطع شهرداری علیه این افراد، ریز تخلفات و پرونده های آنان را به مردم خواهم گفت تا شهروندان بدانند چه کسانی دلسوز مردم و پای کار هستند و چه کسانی فقط بخاطر از دست رفتن منافع سنگین شان از جیب بیت المال امروز جوسازی ها را علیه شهرداری راه انداخته اند.

وی خطاب به مدیران و نیروهای شهرداری گفت: قدر زحمت شمایی که با دست خالی و بدون بودجه دولتی شبانه روز پای کار هستید را مردم آگاه می دانند و نگران این سناریوسازی ها نباشید چرا که در گذشته نیز این چنین افراد آمده اند و دستشان که برای مردم رو شد، شرمگین و محو شده اند.

مقدم تاکید کرد: امروز برخی از مدیران حتی در سطوح بالا هم تسلیم فضای مجازی معامله گر شده اند، اما ما اهل باج دهی به باج خواهان نیستیم و اجازه نمیدهیم، جوسازی ها چماقی بر سر شهرداری باشد.

شهردار یاسوج تاکید کرد: دستبوس و پاسخگوی رسانه های منصف هستیم و از انتقادات وپیشنهادات منصفانه استقبال می کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: