به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۲۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

خبردنا: این روزها اینستاگرام به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین مردم سرتاسر دنیا تبدیل شده است. یکی از قابلیت های جذاب این برنامه محبوب، استوری (Story) است. اما احتمالا برای شما هم پیش آمده باشید که بخواهید به طریقی استوری دیگران را بازنشر (Repost) کنید، اما به هر دلیلی نتوانید. نگران نباشید، در این مقاله به روش های مختلف بازنشر استوری در اینستاگرام پرداخته ایم.

 

۴ ترفند ساده برای بازنشر استوری در اینستاگرام

بازنشر استوری در اینستاگرام یکی از روش های بسیار خوب برای درگیر کردن مخاطبان، تعریف کردن اتفاقات و رویدادهای روزمره یا آشنا کردن دنبال کنندگان با نام تجاری خود یا کسب اعتبار از طریق محتوای خوب و جذاب است. اما گاهی اوقات نمی توان به راحتی استوری دیگران را در اینستاگرام بازنشر کرد. شاید استوری که می خواهید بازنشر کنید متعلق به یک حساب کاربری خصوصی باشد یا اینکه به سادگی دوست شما فراموش کرده باشد شما را در استوری خود تگ کند. اما همچنان روش هایی برای بازنشر استوری وجود دارد.

چگونه پست دیگران را به صورت استوری بازنشر کنیم؟

اکثر پست ‌های اینستاگرام که به وسیله حساب های کاربری عمومی ایجاد شده باشند، می توانند به عنوان استوری به کار روند تا به این طریق توسط دنبال کنندگان شما قابل دیدن باشند. همانطور که احتمالا می دانید، این تنها روش رسمی برای به اشتراک گذاشتن پست های سایر کاربران در برنامه اینستاگرام است. این روش به دلیل سادگی و همینطور به جهت امکان لینک دادن به سازنده اصلی محتوا، محبوبیت بالایی دارد.

۱- برنامه اینستاگرام را در دستگاه iOS یا اندروید خود باز کنید و پست اینستاگرامی را که می خواهید به اشتراک بگذارید، پیدا کنید.

۲- روی آیکون موشک کاغذی بزنید. حالا گزینه Add post to your story را انتخاب کنید.

اگر گزینه ای برای اضافه کردن پست به استوری خود نمی بینید، امکان دارد حساب کاربری مورد نظر شما عمومی نباشد یا اینکه کاربر بازنشر پست را غیرفعال کرده باشد.

۳- اگر همه چیز درست انجام شود، یک استوری جدید اینستاگرام خواهید داشت که می توانید گیف، متن یا موسیقی دلخواهتان را به آن اضافه کنید.

۴- حالا روی دکمه Your Story بزنید تا یک استوری جدید در اینستاگرام خود منتشر کنید.

۴ ترفند ساده برای بازنشر استوری در اینستاگرام

چگونه استوری دیگران را در حساب کاربری خودمان به اشتراک بگذاریم؟

امکان به اشتراک گذاشتن استوری های سایر افراد در اینستاگرام وجود دارد، اما این شرایط باید مهیا باشد:

-حساب کاربری عمومی باشد. نمی توانید یک استوری را از حساب های کاربری خصوص اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

-صاحب استوری باید گزینه اشتراک گذاری استوری اینستاگرام را فعال کرده باشد.

-حتما باید در این استوری تگ شده باشید.

وقتی که در استوری اینستاگرام تگ شده باشید، یک پیام از خود برنامه اینستاگرام این موضوع را به اطلاع شما می رساند. اگر حساب کاربری که شما را تگ کرده، عمومی باشد و اجازه اشتراک گذاری محتوای خود را هم داده باشد، باید لینکی را در پیام ببینید که به شما امکان بازنشر استوری به عنوان استوری جدید در حساب کاربری خودتان را می دهد. اگر اینطور باشد، کافی است روی گزینه Add This to Your Story بزنید و بقیه مراحل را طبق آنچه در بالا گفتیم دنبال کنید. البته به خاطر داشته باشید، برای بازنشر یکی از استوری های اینستاگرام، نیازی به دنبال کردن حساب کاربری ندارید.

روش بازنشر استوری دیگران در اینستاگرام بدون اینکه تگ شده باشید

در حالی که برنامه های زیادی وجود دارند که به کاربران امکان بازنشر پست های اینستاگرام را می دهند، اما همانطور که متوجه شده اید، هیچ کدام از این برنامه از قابلیت بازنشر استوری های اینستاگرام پشتیبانی نمی کنند. اما یکی از ساده ترین و بهترین روش ها برای دور زدن این محدودیت، گرفتن اسکرین شات یا به کار بردن قابلیت ضبط صفحه نمایش در دستگاه های مختلف است.

۴ ترفند ساده برای بازنشر استوری در اینستاگرام

می توانید بدون نیاز به برنامه های اضافی در هر کدام از دستگاه های iOS یا اندروید، از استوری دیگران در اینستاگرام اسکرین شات بگیرید. برای مثال، می‌ توانید در حین تماشای استوری های اینستاگرام از آنها اسکرین شات بگیرید و آنها را به عنوان استوری های جدید خود منتشر کنید. به همین ترتیب، قابلیت ضبط صفحه هم می تواند روشی برای بازنشر استوری های اینستاگرام باشد.

روش بازنشر ویدیو یا عکس پست در اینستاگرام

برخلاف اکثر شبکه های اجتماعی در اینستاگرام هیچ روشی برای بازنشر ویدئو یا عکس وجود ندارد. برای دور زدن این محدودیت، نیاز به نصب برنامه های مخصوص دارید. خوشبختانه برنامه زیادی چه برای دستگاه های iOS و چه برای اندروید وجود دارد که می توانید بسیاری از آنها را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

اگر از گوشی اندرویدی استفاده می کنید می توانید برنامهRegrann  را از اپ استور گوگل دانلود کنید. برای دستگاه های iOS هم می توانید از برنامه Regrammer  استفاده کنید. هر دوی این برنامه ها کاملا رایگان هستند و برای استفاده از قابلیت های آنها اصلا نیازی به ورود به حساب کاربری خود در اینستاگرام یا فیسبوک ندارید.

در ادامه نحوه بازنشر پست اینستاگرام را با برنامه Regrammer توضیح داده ایم. با این حال، این مراحل برای  برنامهRegrann  در گوشی های اندروید هم یکسان است.

۱- در دستگاهiOS  خود برنامه Regrammer را باز کنید.

۲- پیامی درون برنامه از شما اجازه دسترسی به تمام عکس های موجود در حافظه گوشی را می خواهد. با زدن روی دکمه OK به برنامه دسترسی های لازم را بدهید.

۳- در ادامه برنامه از شما می پرسد که تمایل دارید اعلامه های برنامه را دریافت کنید، این کار اختیاری است. بنابراین روی یکی از گزینه های Don’t Allow یا Allow بزنید.

۴- در مرحله بعد وارد صفحه خوشامدگویی برنامه می شوید که طرز استفاده از برنامه را به صورت تصویری برای شما شرح می دهد. روی دکمه Skip بزنید.

۴ ترفند ساده برای بازنشر استوری در اینستاگرام

۵- حالا برنامه اینستاگرام را روی همین دستگاه باز کنید و پستی که تمایل به بازنشر آن دارید را انتخاب کنید.

۶- روی سه نقطه در قسمت بالای سمت راست برنامه اینستاگرام بزنید.

۷- حالا روی دکمه Copy Link بزنید. لینک این پست حالا روی کلیپ بورد گوشی شما کپی می شود. روی Copy Link ضربه بزنید. لینک این پست در کلیپ بورد دستگاه شما کپی می شود.

۴ ترفند ساده برای بازنشر استوری در اینستاگرام

۸- برنامه Regrammer را باز کنید. لینکی که کپی کرده اید، باید به صورت خودکار در بخش جستجوی برنامه شما قابل مشاهده باشد. اگر اینطور نیست، روی کادر مربوط بزنید، حالا باید روی گزینه Paste بزنید.

۹- روی Preview بزنید. گاهی ممکن است یک تبلیغ درون برنامه ای پخش شود. این تبلیغ را نادیده بگیرید و منتظر بمانید تا پست در برنامه بارگذاری شود.

۱۰- پست بازنشر شما به طور پیش فرض، نام حساب کاربری اصلی شخصی که ویدیو یا عکس را از آنجا گرفته اید را نشان نمی دهد، برای اضافه کردن نام فرد (در صورت تمایل) روی یکی از چهار آیکون مربعی بزنید.

۴ ترفند ساده برای بازنشر استوری در اینستاگرام

۱۱- وقتی آماده بازنشر شدید، کافی است روی آیکون آبیShare  بزنید.

۱۲- حالا گزینه Repost on Instagram را انتخاب کنید.

۱۳- برنامه از شما اجازه می خواهد که به برنامه اینستاگرام برود. دکمهOpen  را بزنید.

۴ ترفند ساده برای بازنشر استوری در اینستاگرام

۱۴- ابتدا رویFeed  و سپس روی Next بزنید.

۱۵- با افزودن فیلتر و عوض کردن سایر تنظیمات، عکس یا ویدیو را طبق سلیقه خود ویرایش کنید.

با توجه به اینکه شما محتوای شخص دیگری را در قالب بازنشر استوری دوباره به اشتراک می گذارید، پسندیده نیست که ظاهر آن را زیاد تغییر دهید، این موضوع به خصوص در مورد آثار هنرمندان یا عکاسان حرفه ای صدق می کند.

۱۶- روی Next بزنید.

۴ ترفند ساده برای بازنشر استوری در اینستاگرام

۱۷- توضیحات پست، هشتگ‌، تگ افراد و اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی را به پست خود اضافه کنید.

اینستاگرام حداکثر اجازه استفاده از ۳۰ هشتگ را در پست های خود می دهد. این هشتگ ها به سایر کاربران کمک می کند تا پست های شما را پیدا کنند. بنابراین، اگر قبلا از این قابلیت استفاده زیادی نمی کردید، حتما خوب است چند هشتگ مرتبط را به پست خود اضافه کنید.

۱۸- وقتی آماده شدید، برای انتشار پست خود روی اشتراک گذاری ضربه بزنید. حالا باید در فید اصلی حساب کاربری خود پست جدیدتان را ببینید.

سوالات درباره بازنشر استوری دیگران در اینستاگرام

۱- چگونه استوری های آرشیو شده را در اینستاگرام بازنشر کنم؟

برای پیدا کردن استوری های قدیمی اینستاگرام از بخش Profile به Menu، Archive، Story Archive بروید و یک استوری را انتخاب کنید. حالا روی گزینه More زده و Share as Post or Highlight را انتخاب کنید. هم اکنون این استوری به پروفایل شما اضافه شده است.

۲- چگونه استوری های حذف شده را در اینستاگرام بازنشر کنم؟

استورهای اینستاگرام معمولا به صورت خودکار حذف می شوند و نمی توانید بعد از گذشت ۲۴ ساعت استوری را مجددا منتشر کنید، مگر اینکه بایگانی شده باشد. اما می توانید پست های اینستاگرامی که طی ۳۰ روز گذشته حذف شدند را بازیابی کنید. برای اینکار ابتدا باید به پروفایل خود بروید. سپس از آنجا به Menu بروید و Your activity  و Recently deleted را انتخاب کنید.

۳- چگونه به طور خودکار استوری های اینستاگرام خود را ذخیره کنم؟

برای ذخیره خودکار استوری های اینستاگرام در بایگانی خود مراحل مقابل را طی کنید: Profile > Menu > Settings > Privacy > Story > Save story to archive؛ حالا استوری های شما به صورت خودکار ذخیره می شوند.

۴- چرا دوستانم نمی توانند استوری های اینستاگرام مرا بازنشر کنند؟

برای اینکه به دیگران امکان بازنشر استوری های اینستاگرام خود را بدهید باید مراحل مقابل را دنبال کنید: Profile > Menu > Settings > Privacy > Story > Allow sharing to story؛ حالا دوستان شما اجازه بازنشر استوری های شما را دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: