به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۳۳۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

خبردنا: امروز سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ بعد از توقف یک روزه، بلیت فروشی کنسرت همایون شجریان آغاز شد.

پس از پیش آمدن مشکلات و اختلال در فروش بلیت کنسرت همایون شجریان با عنوان «به رنگ صدا» در روز ۲۲ خرداد، که برگزار کنندگان این کنسرت، دلیل آن را مراجعه حجم ۱۵ برابری علاقمندان برای خریداری بلیت نسبت به میزان پیش‌بینی شده عنوان کردند، بلافاصله روند بلیت فروشی متوقف و از صبح امروز سه‌شنبه از سر گرفته شد.

با این وجود اما بسیاری از مراجعه کنندگان به سایت همچنان از عدم موفقیت خود برای تهیه بلیت گله‌مند هستند و موفق به خرید نشده‌اند.

البته همایون شجریان بلافاصله با اطلاع‌رسانی شرایط پیش آمده، تصمیماتی برای سولت در روند خریداری بلیت اتخاذ کرد و در مرحله اول و برای پاسخگویی به تقاضای چندین برابری مخاطبان، علاوه بر روزهای اعلامی کنسرت در تاریخ‌های ۱، ۲، ۳، ۵ و ۶ تیرماه، به تمدید این کنسرت در روزهای ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه مبادرت ورزید.

شجریان در آخرین اطلاع‌رسانی خود در فضای مجازی ضمن اعلام تاریخ بیست و چهارم خردادماه برای خریداری بلیت کنسرت، گفت که سایت تیوال امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را برای سهولت در روند بلیت فروشی تقویت کرده است. وی در استوری حساب اینستاگرامی‌اش به چند مورد زیر برای رفع مشکل پیش آمده اینچنین اشاره کرد:

«با توجه به موضوع فوق در زمان کوتاه باقیمانده تا شروع اجرای کنسرت‌ها، چند راهکار میسر و عملی بررسی و نهایی شد.

۱. تعداد روزهای اجرای برنامه از ۵ اجرا به ۱۱ اجرا در تیرماه افزایش یافت.

۲. سایت تیوال مجددا نسبت به ارتقاء بیشتر و افزایش امکانات فنی سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای افزایش ظرفیت سایت خود اقدام نمود.

۳. از آنجا که بخش جدی از مشکل پیش آمده به دلیل مراجعه همزمان علاقه‌مندان در راس ساعت اعلام شده بود، برای مدیریت این موضوع و پرهیز از ترافیک لحظه‌ای بیش از اندازه، علاقه‌مندان می‌توانند به فراخور در روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد برای خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه نمایند و ساعت مشخص اعلام نمی‌شود.»

با این وجود و اعلام تمهیدات از سوی آقای شجریان، سایت تیوال همچنان دارای مشکل است و بسیاری از کاربران اظهار می‌دارند که با چندین بار تلاش هنوز موفق به تهیه و خریداری آن‌لاین بلیت نشده‌اند.

کنسرت «به رنگ صدا» به خوانندگی همایون شجریان، با ارکستر «سیاوش» و به رهبری آرش گوران در تاریخ‌های ۱، ۲، ۳، ۵ و ۶ و ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه در سالن همایش‌های وزارت کشور به صحنه خواهد رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: