به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۳۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
تلاش  دانشگاه فرهنگیان بر این است که با نهایت دقت و حساسیت مصاحبه پذیرفته شدگان  نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش وپرورش را به نحو شایسته ای انجام دهد.

خبردنا: معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:  پس از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی  و انجام مصاحبه  ۲۳۱ نفر معلم جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

به گزارش"خبردنا" و به نقل از آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی اعضای ستاد ستاد استانی و کارگروه اجرایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و دانشگاه فرهنگیان در یاسوج اظهار داشت: رعایت قانون در تمام فرایندهای انجام مصاحبه و گزینش ضروری است.

وی افزود: با توجه به نقش و تاثیر گذاری  معلم در شکل گیری شخصیت ، تربیت و آموزش، دانش آموزان  لازم است با نهایت دقت و منطبق با شیوه نامه ها و دستورالعمل ها صلاحیت های افراد بررسی شود.

سبحان نژاد تاکید کرد: افراد مصاحبه گر با نگاه تخصصی و عالمانه به همه شاخصها توجه نموده تا شایسته ترین افراد  برای حرفه معلمی گزینش شوند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: تلاش  دانشگاه فرهنگیان بر این است که با نهایت دقت و حساسیت مصاحبه پذیرفته شدگان  نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش وپرورش را به نحو شایسته ای انجام دهد.

عبدالصالح رضا زاده افزود: تشکیل پرونده  پذیرفته شدگان در حیطه اداره کل آموزش وپرورش استان هست که انتظار می‌رود  پرونده ها را بی عیب نقص تحویل دانشگاه  دهند.

وی ادامه داد: مکان مصاحبه  دانشگاه فرهنگیان خواهد بود که آدرس دقیق آن پس از اعلام نتایج اولیه اطلاع رسانی خواهد شد. 
رئیس امور اداری و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: پس از اعلام نتایج اولیه طبق برنامه زمانبندی شده پرونده پذیرفته شدگان در اداره کل آموزش وپرورش استان تشکیل و جهت انجام مصاحبه  به دانشگاه فرهنگیان ارسال خواهد شد.

وحید بادغن تصریح کرد: همه مدارک و مستندات  پذیرفته شدگان با دقت بررسی خواهد شد تا حقی از کسی ضایع نشود 

وی افزود: سهمیه بنیاد شهید  و امور ایثارگران و معلولان در این آزمون  نیز لحاظ شده که قطعا با همکاری بنیاد شهید و سازمان بهزیستی  اصالت مدارک آنان  استعلام خواهد شد.

در این جلسه  اعضای  حاضر با تبادل نظر و هم اندیشی نظرات سازنده وموثر خویش را جهت انجام بهتر ومطلوب  مصاحبه‌ استخدامی پذیرفته شدگان آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: