به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۳۴۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
در برخی مناطق و در گذشته کشاورزی رونق نداشت اما امروز با مدیریت و تلاش کشاورزی رونق دارد اما باید به سمت تولید محصولات استراتژیک همچون گندم حرکت کرد. 

خبردنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به رشادت های تیپ مقتدر ۴۸ فتح در سردشت در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک، گفت: تلاش های این سربازان در این شرایط سخت ستودنی بوده و امروز به برکت سپاه امنیت برقرار است.

به گزارش"خبردنا"، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به سفر خود به نقطه صفر مرزی در سردشت، اظهار داشت: تیپ مقتدر ۴۸ فتح و سربازان با شجاعت در برابر هر تروریستی ایستاده اند و از تلاش های آنها تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: ارتفاعات آن مناطق در گذشته در دست گروهک تروریستی پژاک بود اما با رشادت سربازان ما از مرزهای کشور خارج شدند. 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: عناصر تروریستی در ارتفاعات مرزی با حفر تونل در صدد ایجاد برنامه ها و عملیات تروریستی بودند اما به همت سربازان ما امنیت و آسایش برقرار شد.

آیت الله حسینی عنوان کرد: برف و کولاک و سرمای هوا و عدم دید مناسب از جمله مشکلات این مناطق است که تلاش های این سربازان در این شرایط سخت ستودنی است.

وی با اشاره به دستگیری سارقان بانک ملی تهران، تاکید کرد: نیروی انتظامی با عملیات پیچیده و بزرگ در تهران سارقان را دستگیر کردند که قابل تقدیر است.

امام جمعه یاسوج به توسعه به روز تجهیزات کشاورزی حوزه کشاورزی، ابراز داشت: در برخی مناطق و در گذشته کشاورزی رونق نداشت اما امروز با مدیریت و تلاش کشاورزی رونق دارد اما باید به سمت تولید محصولات استراتژیک همچون گندم حرکت کرد. 

وی تاکید کرد: توجه به تولید محصولات با اولویت ضروری است و در تولیدات کشاورزی باید با کمترین هزینه بیشتر بهره وری را داشته باشیم.

آیت الله حسینی با اشاره به مناسبت روز بسیج اصناف، گفت: باید تلاش شود تا اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم در بازار تامین شود زیرا یکی از برنامه های دشمن سواستفاده از کمبود ها در کالاهای اساسی است. 

وی با اشاره به تبعات بیکاری در جامعه، بیان کرد: جوانان زیادی در صدد ازدواج هستند اما نداشتن شغل مانعی بر سر راه آنها محسوب می شود بنابراین باید در صدد ایجاد شغل بود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: