به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۳۴۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
دکتر اجتهادی همانگونه که سالها با سلامت در مهم‌ترین مدیریت های تعزیرات درخشید اکنون در این سازمان معظم بیش از گذشته می درخشد و پیش می رود.

خبردنا : عملکرد درخشان مدیر ملی کهگیلویه و بویراحمدی سبب تحسین سازمان بازرسی کل کشور شده است .

به گزارش "خبردنا" ؛ سازمان اموال تملیکی کشور در حالی تحویل دکتر اجتهادی شد که به گفته رئیس قوه قضائیه وضعیت آن سبب شده بود که حجت الاسلام والمسلمین اژه ای شبی که گزارشی درباره وضعیت بحرانی آن بدستش رسیده تا صبح نخوابد و همان صبح کاملا سرزده به انبارهای تهران این سازمان برود و آنجا وضعیتی را مشاهده کرد که بگفته خودش " غیراستاندارد، غیراخلاقی ؛ غیرشرعی و ...." را یکجا دارد .

رئیس قوه قضائیه به انبارهای این سازمان در هرمزگان و برخی استان‌ها رفت . مسئولان دولتی بویژه معاون اول رئیس جمهور و وزیر اقتصاد با تاکیدات حاج آقا ا ژه ای رهسپار اموال تملیکی شدند تا عمق فاجعه را از نزدیک ببینند.

تنها چند روز بعد ریس این سازمان عزل و دگتر اجتهادی عهده دار ویرانه ای کامل شد .
مدیریت ممتاز همراه با پاکدستی ، سلامت نفس؛ قانونمداری و حرکت جهادی سبب شد تا اکنون روسای قوه قضاییه و جمهور بهمراه سازمان های نظارتی و در راس آن سازمان بازرسی کل کشور زبان به تحسین این مدیر جوان انقلابی جهادی بگشایند.

دکتر اجتهادی همانگونه که سالها با سلامت در مهم‌ترین مدیریت های تعزیرات درخشید اکنون در این سازمان معظم بیش از گذشته می درخشد و پیش می رود.

از او در آینده بیشتر خواهیم دید و شنید .

تعداد بازدید : 61
نام:
ایمیل:
* نظر: