به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۳۴۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

خبردنا: بریتنی اسپیرز و سام اصغری همین چند روز پیش ازدواج کردند؛ ازدواجی به سبک قصه‌ها! اما آیا می دانید سام اصغری چقدر پول دارد و برای امرار معاش چه می کند؟

 
حالا که بالاخره بعد از رابطه ۵ ساله، سام اصغری و بریتنی اسپیرز با هم ازدواج کردند، تمرکز مردم به سام و شغلش معطوف شده است.

در این مطلب روزیاتو همه چیزهایی که باید در مورد او بدانید را خواهید خواند.

بیوگرافی سام اصغری

سام (حسام) اصغری (محمداصغری) در ۱۳ اسفند ۱۳۷۳ در تهران از خانواده مایک (محمود) و فاطمه اصغری (مرادی) به دنیا آمد. هنگامی که سام ۱۲ ساله بود، به ایالات متحده امریکا نقل مکان کردند. در حالی که پدرش به عنوان راننده کامیون در ایالات متحده کار می کرد. او سه خواهر به نام های مهدیه، فرزانه و الهه دارد که آنها هم به همراه مادرشان مقیم امریکا هستند.

او قبل از ثبت نام در کالج پیرس در لس آنجلس برای اخذ مدرک لیسانس به دبیرستان Westlake رفت تا تحصیلات خود را به پایان برساند. سام از کودکی یک طرفدار مشتاق فوتبال بود و همچنین در فعالیت های ورزشی دیگری نیز شرکت داشت.

ثروت سام اصغری در سال ۲۰۲۲ چقدر است؟

او زمانی که در کالج بود، عضو تیم فوتبال دانشگاهش نیز بود. از همین دوران بود که شروع به دنبال کردن رویای خود کرد. سام در لینکلن عضو تیم فوتبال نبراسکا بود. اما به دلیل مسائل شخصی از این ورزش کناره گیری کرد.

سام در سال ۲۰۱۶ برای اجرا در موزیک ویدیوی Slumber Party بریتنی را ملاقات کرد و پس از چند ماه، او در مراقبت از بریتنی در برابر پدرش به او کمک کرد.

در صحنه فیلمبرداری، این زوج احساس می کردند که به یکدیگر علاقه و کشش دارند و پس از آن وارد رابطه عاشقانه شدند. آنها در جریان جشن سال نو ۲۰۱۷ در مورد روابط عاشقانه خود با مردم صحبت کردند. بریتنی اسپیرز و معشوق دیرینه اش، سام اصغری، نامزدی خود را در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ اعلام کردند و در نهایت هفته گذشته، در یک مراسم خصوصی با حضور ۱۰۰ نفر از نزدیکان و دوستان با هم ازدواج کردند.

ثروت سام اصغری در سال ۲۰۲۲ چقدر است؟

ارزش خالص دارایی سام اصغری چقدر است؟

طبق گفته وب سایت و خبرگزاری سان، ثروت سام ظاهراً یک میلیون دلار ارزش دارد. از سوی دیگر، ارزش دارایی بریتنی ۶۰ میلیون دلار برآورد شده است.

نامزد بریتنی، اصغری فیتنس (Asghari Fitness) ، یک مربی شخصی است که صاحب کسب و کار خودش است. برنامه های آموزشی شخصی و برنامه های غذایی در دسترس اعضای باشگاه قرار می دهد.

سام علاوه بر سریال NCIS ، در درام های جنایی Black Monday در Showtime، HBO Max’s Hacks و The Family Business در BET نیز ظاهر شده است.

ارزش خالص دارایی در سال ۲۰۲۲ یک میلیون دلار
ارزش خالص دارایی در سال ۲۰۲۱ ۹۰۰ هزار دلار
ارزش خالص دارایی در سال ۲۰۲۰ ۸۰۰ هزار دلار
ارزش خالص دارایی در سال ۲۰۱۹ ۷۰۰ هزار دلار
ارزش خالص دارایی در سال ۲۰۱۸ ۵۰۰ هزار دلار

ثروت سام اصغری در سال ۲۰۲۲ چقدر است؟

سام اصغری یک مربی شخصی است

شرکت فیتنس سام اصغری یک برنامه تناسب اندام فقط با عضویت است که برنامه های غذایی و فعالیت های متناسب را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد. مالک و خالق این شرکت یک تاجر و کارآفرین ایرانی الاصل است. از آنجایی که سام مستقیماً مسئول نظارت بر تمام اطلاعات مشتری است، به وضوح تلاش زیادی برای ایجاد روش‌های کارآمد می‌کند.

با توجه به اینکه پروفایل رسمی اینستاگرام این متخصص فیتنس و تناسب اندام برای شرکتش حدود ۲۷۰۰۰ دنبال کننده دارد، می توان نتیجه گرفت که او مشتریان قابل توجهی دارد. هزینه برنامه او ۴۶۸ دلار در سال است که هر هفته به ۹ دلار کاهش می یابد. قیمت برای بودجه اکثر مردم معقول است، اما بسته به اندازه پایگاه مشتری او، ممکن است سالانه مقدار هنگفتی درآمد کسب کند.

ثروت سام اصغری در سال ۲۰۲۲ چقدر است؟

سام اصغری: بازیگر و رقصنده حرفه ای

این مربی شخصی در موزیک ویدیوهای آهنگ Fifth Harmony “Work From Home” و آهنگ بریتنی “Slumber Party” در اکتبر ۲۰۱۶ ظاهر شد. یعنی همان جایی که بریتنی و سام برای اولین بار با هم آشنا شدند.

رابطه سام و بریتنی از کجا شروع شد؟

بریتنی در ژانویه ۲۰۱۷ هنگامی که در رادیو در مورد چگونگی شروع رابطه با سام صحبت کرد گفت:

«شماره اش را گرفتم. با خودم فکر کردم او واقعاً شایان ستایش است. گفتم: این آقا خیلی دوست داشتنی است. پس از آن تصمیم گرفتم با او تماس بگیرم.»

ثروت سام اصغری در سال ۲۰۲۲ چقدر است؟

آنها شماره‌ها را رد و بدل کردند و بعد از فیلمبرداری Slumber Party به قرار ملاقات رفتند. سام و بریتنی اوایل سعی کردند رابطه خود را از کانون توجه دور نگه دارند، اما دوربین ها آنها را در یک قرار ملاقات شکار کردند.

در روز سال نو ۲۰۱۷، بریتنی اسپیرز تأیید کرد که با سام اصغری در رابطه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: