به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۳۴۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
ماموران کلانتری۱۲ شهرستان باانجام اقدامات فنی و تخصصی، یک سارق حرفه ای و سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شهرستان"گچساران" شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

خبردنا: فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شناسایی و دستگیری یک نفر سارق حرفه ای شیرآلات ساختمانی با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، سرهنگ ارسلان خادمیان "در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت شیرآلات وکنتورهای آب ساختمانی در سطح شهرستان"گچساران"، موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری۱۲ شهرستان باانجام اقدامات فنی و تخصصی، یک سارق حرفه ای و سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شهرستان"گچساران" شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

خادمیان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ۱۲ فقره سرقت شیرآلات ساختمانی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
چطور فقط برا دهدشت مینویسی دله دزد دهدشتی و قاتل دهدشتی
.....
مدیر پایگاه

بقیه مطالب هم تقدیم محضر مبارک حضرتعالی و خانواده بسیار محترم تان که قطع یقین همین گونه اید که نوشته اید هست

نام:
ایمیل:
* نظر: