به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۴۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
" قلهکی " اکنون گرفتار زندانی است که قطعا " حق الناس " مردم گچساران و باشت بخش کوچکی از آن است . چه تهمت ها و توهین ها در کانالهای وی به مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمدی و سایر مسئولان نشد .
 

 خبردنا : روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه ای از دستگیری ادمین های سه کانال تلگرامی نیمه محرمانه ، سرائر و سایه نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی خبر داد.
به گزارش " خبردنا " متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به استحضار ملت شریف ، قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی می رساند:
با یاری خداوند متعال و مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادمین های ( مدیران ) کانال های "نیمه محرمانه" ، "سرائر " و " سایه نویس" به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.
افراد بازداشت شده درصدد بودند با انتشار اسناد طبقه بندی شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را جلب کرده و سپس با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد شکاف و اختلاف نمایند.
دستگیرشدگان سه نفر هستند که در مدت فعالیت خود، با سواستفاده از خلا قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را دنبال می کردند.
در پایان ، ضمن درخواست از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی جهت پرهیز از هرگونه گمانه زنی پیرامون این پرونده، تاکید می شود اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش " خبردنا " ادمین این کانالهای کسی نیست جز " علی قلهکی " سرتیم رسانه ای تخریب اعتبار نامه " غلام رضا تاج گردون " نماینده "گچساران و باشت " .
" قلهکی " هر آنچه در توان رسانه ای داشت برای حذف تاج گردون از مجلس شورای اسلامی به همراهی دوستانش انجام داد . همان دوستانی که امروز پشت وی را خالی کرده اند .
" مالک شریعتی کیاسری " یار غار " زاکانی " بازداشت ادمین‌های این کانال‌ها را تأیید کرده و در توییتی نوشت که آنان از سوی حفاظت سپاه پاسداران بازداشت شده‌اند.
شریعتی همچنین نوشت: «امیدوارم به زودی گزارش اسامی افراد عامل و خصوصاً آمر این حلقه خطرناک، سوابق فعالیت‌ها و عناصر حامی‌شان در مراکز مهم دارای دسترسی به اطلاعات حساس که می‌کرب اختلاف در کشور را به‌ویژه میان مسئولان پخش می‌کردند، برای مردم شفاف و برای دیگران مایه عبرت شود. »
شریعتی احتمالا از حمایت های خبری از این چهره به گفته خودش " حلقه خطرناک " در رد اعتبارنامه خائنانه نماینده محبوب جنوب کشور خاطراتی دارد ! آیا شریعتی کیاسری تابع موج سازی این حلقه خطرناک نبود . ؟!
ما هم قبول داریم و البته حق خود می دانیم ارتباطات قلهکی با نمایندگان امضا کننده رد اعتبار نامه تاج گردون خیلی شفاف برای مردم گچساران و باشت شفاف شود .
جناب شریعتی تصور می کند می تواند با زرنگی رو به جلو فرار کند نمی داند که از او زرنگ تر در کمینش نشسته تا بداند این دنیا دار مکافات است . آقای شریعتی از حق الناس مفری نیست بخودت زحمت نده آسیاب به نوبت !
روزنامه " رسالت " که توسط " دکتر پیرهادی " نماینده مجلس تهران و نزدیک ترین فرد به " قالیباف " مدیریت می شود در واکنش به بازداشت " قلهکی " نوشته است :
برخورد با مجرمان امنیتی و رسانه‌ای، خصوصا افرادی که خود را ظاهرالصلاح و منّا نشان می‌دادند، مؤمنانه ترین و ایمنی‌بخش‌ترین کار خواهد بود. مردم از ریا و تزویر خسته شده‌اند. امروز که مسئولان نظام در جای جای این کشور از دولت و مجلس تا قوه قضائیه و شوراها و شهرداری‌ها در حال تکاپو و تلاش برای برگرداندن قطار کشور به ریل خدمت و انقلاب‌اند نباید اجازه داد عده‌ای به‌صرف منافع شخصی و گروهی اقداماتی از جنس کارهای این کانال‌ها انجام دهند. اگر مجازات عاملان و آمران، سنگین و بازدارنده نباشد، بیم تجری سایرین به ارتکاب چنین خبط و خطاهایی می‌رود و بیم بزرگ‌تر، در صورت عدم دفاع از مجنی‌علیهم و اعاده حیثیت و جبران خسارت معنوی مناسب، دلسرد شدن افرادی است که با آبروی آنان بازی شده است. فرآیند دادرسی باید عادلانه و درعین حال بدون مماشات و مسامحه باشد و هر کسی در هر جایگاه و منصبی چنانچه مباشر، معاون یا مسبب این جرائم بوده‌اند از وکیل تا وزیر باید مجازات و تشهیر شوند. البته همگان می‌دانند که با شدیدترین مجازات‌ها نیز آبروی از دست رفته بی‌گناهان زیادی که طعمه نانجیبان شدند، بازنخواهد گشت و تنها در محکمه عدل الهی و روز جزا مرّ عدالت جاری خواهد شد.

" قلهکی " اکنون گرفتار زندانی است که قطعا " حق الناس " مردم گچساران و باشت بخش کوچکی از آن است . چه تهمت ها و توهین ها در کانالهای وی به مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمدی و سایر مسئولان نشد .
او امروز فرصت دارد در خلوت بازداشتگاه خودش و نفسش توبه نماید و بعد در یک گفتگوی شفاف پشت پرده ههای دروغها و تهمت های خودش و یارانش را در رسانه هایشان در موضوع اعتبار نامه تاج گردون برای مردم بیان کنند و از آنها طلب حلالیت نمایند .
قوم بزرگ " لر " بخشنده است بشرطی که صادفانه هرآنچه بوده بدون کم و کاست برایشان بازگو شود .
او امروز در زندان است و یارانش در برزخ دستگیری و لو رفتن و تاج گردون و یارانش در تفریح و کوهنوری و چه زیبا خداوند متعال فرموده " وَتُعِزُّ مَن تَشاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشاءُ " ( هر کس را بخواهی، عزت می‌دهی؛ و هر که را بخواهی خوار می‌کنی)
سوره مبارکه آل عمران آیه ۲۶

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
یعنی طبق استوری های این شخص رد اعتبار شده؟؟؟
همه تو فضای مجازی بقیه رو تخریب میکنن
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
تاجگردون هم باید پاسخگوی اعمالش باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: