به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۴۷۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
گردان تکاور المهدی(عج) تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت یادمان هفت شهید این تیپ که در نبرد با گروهک تروریستی پژاک در نقطه صفر مرزی بششهادت رسیدند است.

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره هفت شهید این تیپ در مبارزه با گروهک تروریسیتی پژاک در نقطه صفر مرزی، از ساخت یادمانی بمناسبت پاسداشت رشادت ها و شجاعت های این شهدا در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک در مرزهای اربیل و سلیمانیه عراق خبرداد.

"سردار پاسدار حسن حکمتیان " در گفت و گو با خبردنا گفت: در مردادماه سال 90 گروهک تروریستی پژاک بعنوان گروهک دست نشانده و جیره خوار آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در مرزهای ایران و عراق اقدام به درگیری با مرزداران ایران کرد که مهمترین ثمره آن درگیری ها نابودی توطئه های دشمنان قسم خورده ما و آن گروهک تروریستی در منطقه بود.

وی با بیان اینکه درخت انقلاب اسلامی با خون شهدای این انقلاب تنومندتر از گذشته شده است، خاطرنشان کرد: در نبرد با گروهک تروریستی پژاک، تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز هفت شهید والامقام را تقدیم این انقلاب نمود.

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آن نبرد سنگین که تلفات فراوانی برای آن گروهک تروریستی که از سوی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بشدت مورد حمایت قرارگرفته بودند بهمراه داشت، سرتیپ دوم پاسدار شهید «گودرز نجفی»، سرهنگ پاسدار شهید «عبدالمحمد خرم روز» جانشین گردان امام حسین (ع)، سروان پاسدار شهید «حبیب‌الله آرام زاده»، ستوان یکم پاسدار شهید «قاسم قاسمی»، ستوان یکم پاسدار شهید «آیت صدیقی»، ستوان دوم پاسدار شهید «قاسم احمدی» و ستوان دوم پاسدار شهید «محمد سهرابی ثانی» از تیپ ۴۸ فتح سپاه فتح استان نیز بشهادت رسیدند.

حکمتیان با بیان اینکه گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی یک امر واجب است و باید این گرامیداشت ها را به نسل های آینده انقلاب نیز انتقال داد، یادآورشد: گردان تکاوران المهدی (عج) تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطرات هفت شهید این تیپ در نبرد با گروهک تروریستی پژاک، هم اکنون در حال ساخت یادمان این شهدای عزیز است.

وی گفت: تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان از مرزهای شمالغرب ایران در برابر هر گروهک تروریستی و هر متجاوزگری همانند گذشته دفاع نموده و از کیان نظام مقدس مان تا آخرین نفس و تا آخرین فشنگ، دفاع خواهد کرد.

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیپ ۴۸ فتح این استان یک بار دیگر در سال ۷۴ در آن شمالغرب حضور داشت و این بار هم وظیفه مقابله با گروهک‌هایی مثل پژاک ، خباد ، دموکرات‌ها و کومله را بر عهده گرفته است که در قالب سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر فعالیت می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: