به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۳۵۰۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

خبردنا: عاطفه رضوی زاده ۱۵ اسفند ماه سال ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر و چهره پرداز ایرانی و همسر حسین پاکدل است. او درسال ۱۳۶۳ در دوره دبیرستان موفق به کسب رتبه اول در اجرای نمایش شد و به دنبال آن توسط آموزش و پرورش ناحیه به وزارت ارشاد معرفی گردید.

 
چهره میکاپ شده عاطفه رضوی با تیپ مشکی + عکس
 
او دوره دو ساله تئاتر را در تالار محراب گذراند و سال ۱۳۶۵ به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود.
 
او فارغ التحصیل دوره‌های گریم زیر نظر عبدالله اسکندری در سال ۱۳۶۵ است او بازیگری را در نوجوانی شروع کرد، او یکبار ازدواج ناموفق داشته و حالا بصورت خانوادگی در عرصه هنر فعال هستند.
 
 ۱۷ ساله بود که نخستین نقش خود را در فیلم آن سوی آتش در سال ۱۳۶۶ با کارگردانی کیانوش عیاری شروع کرد سپس دوره دو ساله تئاتر را در وزارت ارشاد گذرانده بودم و پس از پایان آن زیر نظر عبدالله اسکندری گریم را آموختم می‌گوید در آن سال‌ها بازیگری و چهره پ ردازی به یک اندازه برایم جذاب بود و به دنبال این بودم که هر دو را دنبال کنم.
 
چهره میکاپ شده عاطفه رضوی با تیپ مشکی + عکس

همسرعاطفه رضوی

حسین پاکدل (متولد ۱۳۳۸ اصفهان) نویسنده، نمایش نامه نویس، مجری صدا و سیما و کارگردان ایرانی است. او در سال‌های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳۳، مدیریت پخش شبکه اول سیما را بر عهده داشت. همچنین مدیر دوره‌های دهم و یازدهم جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بود. او مدتی نیز مدیریت تئاتر شهر را بر عهده داشت. از کار‌های او می‌توان نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های حضرت والا و رقص زمین را نام برد. وی برادر مهدی پاکدل و مسعود پاکدل است.

دختر عاطفه رضوی

چهره میکاپ شده عاطفه رضوی با تیپ مشکی + عکس

حسین پاکدل مجری و بازیگر با سابقه کشورمان سالهاست که با عاطفه رضوی ازدواج کرده است
این زوج هنرمند دختری به نام صبا پاکدل دارند.

همسر سابق عاطفه رضوی

مهرداد شکرابی ۱۳۶۰ در کارگاهی به طور حرفه‌ای نقاشی روی چرم را تجربه کرد. از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۲۲ خدمت مقدس سربازی را به اتمام رسانید. وی همچنین در سال ۱۳۶۲ نزد استاد اسکندری در سریال «هزاردستان» همزمان با آموزش و کار پرداخت. سپس به عنوان مجری در کار‌های ایشان تا سال ۷۶ مشغول بود. او از سال ۷۶ با توصیه ایشان مستقلاً به عنوان طراح و مجری کار خود را ادامه داد.
 
از فعالیت‌های جشنواره‌ای وی:سال ۷۶ برای فیلم «ساغر» کاندید جشنواره فجر، سال ۸۰ برای فیلم «مزاحم» کاندید جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما، سال ۷۸ سیمرغ بلورین را برای فیلم «بوی کافور، عطر یاس» بوده است. از دیگر فعالیت‌های وی سریال های:وزیر مختار، امام علی (ع)، زیر بازارچه، نجات یافتگان، مشق عشق، شبی از شبها، بدون شرح، باغ مظفر، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ را می‌توان نام برد.
نام:
ایمیل:
* نظر: