به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۵۲۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
براساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور صاحبان مشاغل  می توانند تا پایان ۱۵تیرماه سال جاری نسبت به ثبت اظهارنامه مالیاتی خود در درگاه خدمات مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir اقدام کنند.

خبردنا: مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: از اول خرداد ماه سال جاری تاکنون بیش از ۱۴ هزار اظهارنامه مالیاتی در این ستان ثبت شده و مالیات تعدادی از مودیان صفر بوده است.

به گزارش"خبردنا"، میلاد فرخان افزود: ۷۱درصد از مودیان مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد فرم های تبصره ۱۰۰ را ثبت کرده اند که ۶۰درصد آنان از مالیات معاف شده اند.

افرادی که در یک سال گذشته تا سقف چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان گردش مالی داشته باشند می‌توانند از تسهیلات موجود در تبصره ماده ۱۰۰ استفاده کنند.

در آیین‌نامه اجرایی ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم ذکر شده است در صورتی که گردش مالی ارائه‌کنندگان خدمات و تولیدی‌ها تا ۵۰ درصد سقف تعیین‌ شده باشد، می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده ۱۰۰ استفاده کنند.

وی تاکید کرد: سال گذشته صاحبان مشاغل  در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۱۸ هزار اظهار نامه مالیاتی ارائه کرده بودند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد همچنین از تمدید مهلت ثبت اظهار نامه صاحبان مشاغل خبر داد.

وی تاکید کرد: براساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور صاحبان مشاغل  می توانند تا پایان ۱۵تیرماه سال جاری نسبت به ثبت اظهارنامه مالیاتی خود در درگاه خدمات مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از صاحبان مشاغل خواست تا هرچه سریعتر برای ثبت اظهارنامه  مالیاتی به منظور  بهره مندی از معافیت ها و مزایای پیش بینی شده در قانون اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: