به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۵۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
پیشرفت فیزیکی این تعداد طرح در دست اجرا متفاوت می باشد عملیات اجرایی برخی از این طرح ها هم اکنون آغاز شده و برخی تکمیل شده است.

خبردنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲ هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی در سال مالی ۱۴۰۰ برای طرح های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شد که بیش از یکهزارو ۳۰۰ میلیارد آن تاکنون جذب شده است.

به گزارش"خبردنا"، عابد محمدی افزود: هم اکنون بیش از ۱۳۰ طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه روستایی  در مناطق مختلف استان در دست اجراست .

وی بیان کرد: این طرح ها شامل لکه گیری، روکش و آسفالت راههای اصلی و فرعی، تعمیر و مرمت ابنیه فنی راههای استان، ساخت پل و راههای روستایی، بهسازی و آسفالت راههای روستایی، خط کش و نصب و علائم ترافیکی در راههای اصلی و فرعی استان می باشد.

محمدی اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی این تعداد طرح در دست اجرا متفاوت می باشد عملیات اجرایی برخی از این طرح ها هم اکنون آغاز شده و برخی تکمیل شده است.

وی ادامه داد: طرح های حوزه راهداری بصورت هفتگی تکمیل و عملیات اجرایی طرح های جدید آغاز خواهد شد.

محمدی ابراز کرد: بیش از ۲ هزارو ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی در سال مالی ۱۴۰۰ برای طرح های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شد که تاکنون ۵۷ درصد آن جذب شده  و با توجه به فعالت چشمگیر طرح های در دست اجرای حوزه راهداری مابقی اعتبارات تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ جذب خواهد شد.

وی تکمیل طرح لار- شاه بهرام و حذف نقاط حادثه خیز آن در محور باشت - چرام، بهسازی و آسفالت ۲۰ کیلومتر راه روستایی چاهن- موشمی ها در شهرستان مارگون، ساخت ۱۰ کیلومتر راه روستایی زادگاه شهید طیب(معروف به طریق الطیب) بصورت امانی و مشارکتی با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، ساخت پل شهید طیب، بهسازی و آسفالت راه روستایی پهنوک- بنه پیر در شهرستان بهمئی، تعریض و حذف نقاط حادثه خیز کمربندی چاه تلخ و آسفالت راههای مربوط به باشت از مهمترین طرح های در دست اجرا در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

محمدی گفت: با اجرای این تعداد طرح های در دست اجرای بیش از ۱۰۰ کیلومتر از راه های استان اسفالت و یا روکش خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: