به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۵۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
دانش آموزانی که نمره قبولی کسب نکرده و گروهی دیگر که  تمایل به استفاده از ظرفیت یادگیری مفاهیم و مطالب دروس را دارند از جمله گروه‌های شرکت کننده در این طرح هستند.

خبردنا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح جبران افت تحصیلی ۴۰ دانش آموزان طی تابستان امسال در این استان خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، محمد جمالی با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه عدالت آموزشی و تربیتی و باهدف بهبود و تکمیل فرایند آموزش، جبران نارسایی‌ها، کاستی‌های آموزشی و تعمیق یادگیری دانش آموزان دوره‌های ابتدایی، اول متوسطه و دوم متوسطه (نظری، فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش) در مناطق سیزده گانه استان، تابستان امسال این طرح اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می شود در این طرح ۴۰ درصد از جمعیت دانش آموزی استان زیر پوشش قرار بگیرد افزود: این طرح با مشارکت نهادهای حمایتی، خیرین، گروه‌های جهادی و سازمان بسیج فرهنگیان اجرا می شود.

به گزارش خبردنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این طرح دو گروه از دانش آموزان در چهار عنوان درسی به صورت رایگان شرکت می کنند، بیان کرد: دانش آموزانی که نمره قبولی کسب نکرده و گروهی دیگر که  تمایل به استفاده از ظرفیت یادگیری مفاهیم و مطالب دروس را دارند از جمله گروه‌های شرکت کننده در این طرح هستند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: