به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۵۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹
برخی نمی توانند این قدرت را ببینند، انگلیسی ها در گذشته نفت ایران را برای خود می بردند، امروز دنیا بر قیمت نفت می چرخد و ما عظمت و قدرت مان را می بینیم، هرکس بخواهد انقلاب اسلامی را محاصره کند منهدم خواهد شد.

خبردنا: نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: تیراندازی در آیین های عروسی و عزا جان مردم را به خطر انداخته و سبب سلب آرامش شهروندان در اوقات مختلف شبانه روز شده است.

به گزارش"خبردنا"، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار داشت: استفاده از اسلحه در این مراسم ها نوعی قانون گریزی است که حتی در نیمه های شب عده ای اسلحه به دست به بهانه عروسی شلیک می کنند و مردم را آزار می دهند.

وی افزود: استفاده از اسلحه حوادث تلخی را در مراسم های عروسی و عزا در استان رقم زده اما هنوز برخی ها درس نگرفته اند.

امام جمعه یاسوج با تقدیر از ایل دشمن زیاری در کهگیلویه، تصریح کرد: این ایل عهد نامه ای در عدم استفاده از اسلحه نوشتند و امضا کردند.

آیت الله حسینی ابراز داشت: در خصوص استفاده نکردن از اسلحه در مراسم ها برخوردهای خوبی صورت گرفته است اما هنوز جای کار دارد.

وی با انتقاد ازباب شدن  سنگ قبرهای گران قیمت، تاکید کرد: استفاده از  اینگونه اسراف ها پسندیده نیست بلکه باید برای مرده نماز و دعا خوانده شود و یا مسجدی ساخته شود.

امام جمعه یاسوج ابراز داشت: ساخت بارگاه بر روی قبر ها در استان دیده می شود که نباید اجازه داد فرهنگ مردم اینگونه مورد تاخت و تاز جهالت قرار بگیرد.

وی با اشاره به روز جهانی مبارزه با موارد مخدر، گفت: این ماده ویرانگر ،قاتل است و چنانچه کسی گرفتار آن شد زندگی اش ویران می شود.

آیت الله حسینی عنوان کرد: جوانان و نوجوانان باید متوجه خطرات این مواد شوند و افرادی که این مواد افیونی را به فروش می رسانند خائن ترین افراد جامعه و قاتلان جامعه هستند.

وی با اشاره به زلزله افغانستان، بیان کرد: ضمن تسلیت به مردم این کشور، برای زخمی ها دعای بهبودی می کنیم و برای بازماندگان آرزوی صبر داریم.

امام جمعه یاسوج با اشاره به حادثه هفتم تیر و شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یارانش، افزود: می خواستند با این کار نظام اسلامی را ساقط کنند.

وی شهدای ۷تیر را  افراد نخبه های جامعه اسلامی اعلام کرد وافزود: اما به کوری چشم دشمنان این نظام باقی است و باقی می ماند و روز به روز قله های پیشرفت و توسعه و قدرت را کسب می کند.

آیت الله حسینی تاکید کرد: آن ها نه تنها انقلاب اسلامی را زمین گیر نکردند بلکه خودشان زمین گیر شدند روز به روز استکبار ضعیف تر می شود و انقلاب اسلامی به قدرت ادامه می دهد.

وی عنوان کرد: آمریکای جنایت کار و انگلیس ملت ایران را له کردند اما امروز ملت ما شاخ آمریکا را شکست و از اریکه قدرت پایین کشید و آنها را لگد مال کرد این قدرت و شکوه انقلاب اسلامی است.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: برخی نمی توانند این قدرت را ببینند، انگلیسی ها در گذشته نفت ایران را برای خود می بردند، امروز دنیا بر قیمت نفت می چرخد و ما عظمت و قدرت مان را می بینیم، هرکس بخواهد انقلاب اسلامی را محاصره کند منهدم خواهد شد.

آیت الله حسینی ابراز داشت: انقلاب اسلامی تسلیم نخواهد شد و شکست نخواهد خورد، بدون تردید هیچکس نمی تواند ایران را محاصره کند.

وی همچنین گفت: در برخورد با مفاسد اقتصادی کارهای مطلوبی در کشور اجرایی انجام شده و باید با اینگنه اقدامات مانع دست درازی افراد به بیت المال شد.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به آرامش جامعه خیلی کمک کرد، مردم نیز معتقد هستند این طرح کمک خوبی برای مبارزه با اراذل و اوباش بوده و باید ادامه یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر: