به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۳۶۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
امام جمعه یاسوج:
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هرکس به ولایت فقیه پشت کُند به پیامبر و امام حسین (ع) و امام مهدی (عج) پُشت کرده است.

به گزارش خبردنا، "حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی " در یادوآره شهدای پُد خندق در سالن جرجانی یاسوج گفت: هرکس به ولایت فقیه پُشت کند به حضرت محمد (ص) پشت کرده، به سیدشهدا پشت کرده ، به امام مهدی (عج) پشت کرده و از زمانی که مِلت ها پُشت کرده اند به ائمه اطهار، پُشت کرده اند به اهل بیت، پُشت کرده اند به انبیاء و اولیاء الهی، راه رستگاری را گُم کرده اند.

وی گفت: البته وقتی که دشمن می خواهد کاری بکند نمی گوید این نبی الله یا ولی الله، آدم خوبی است، آدم عادلی است، آدم دانایی است، قطعا می گوید آدم خوبی نیست، آدم ظالمی است ، آدم ستمگری است، خوب عمل نمی کند، همانطوری که می گفتند مولا امیرالمومنین نماز نمی خواند و مُتهم کردند ولی الله را به اینکه نماز نمی خواند.

امام جمعه یاسوج افزود: این کارها کار دشمن است، این کار معاویه است، امروز معاویه های زیادی در کشور ما وجود دارد، در خارج است، در مقابل ما یزیدهای زیادی هستند، امروز مردم ما طعم شیرین ولایت فقیه را درک کرده اند و دشمن هم عظمت ولایت فقیه را و ظرفیت حکومت اسلامی و ظرفیت ولایت فقیه را درک کرده است.

در آینده، همه جهان بر محور ولایت خواهد چرخید

حسینی گفت: در همان گذشته وقتی این ماده نفتی را انگلیسی های خَبیث بردند جلوی مردم، گفتند این ماده بد بو برای چی شماست؟ به درد شما نمی خورد. حتی شعر می سرودند که هرکس عشق علی در دلش است این ماده سیاه برای چی اوست؟

وی افزود: چرا اینهمه امروز تلاش می کنند انقلاب اسلامی زمین بخورد؟ ولایت فقیه را می خواهند مَحکوم کنند؟ امروز هم ممکن است برای برخی آدم های ساده لوح مذهبی بگویند هرکس عشق علی در دلش است ولایت فقیه برای چی او است؟ انقلاب اسلامی برای چی او اوست؟

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز تمام چرخ اقتصاد و قدرت عالم بر روی نفت می چرخد، البته به حول قوه الهی در آینده، همه جهان بر محور ولایت خواهد چرخید.

نام:
ایمیل:
* نظر: