به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۶۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
این چهره سیاسی که تاکید کرده است نامش فاش نشود تصریح کرد : یکی از نگرانی های حاج آقا فعالیت های زود هنگام و غیرقانونی انتخاباتی یکی از نمایندگان اسبق کهگیلویه بزرگ است که از نظر اخلاقی معذوریت هایی را برای اعلام حضور و فعالیت های وی ایجاد کرده است .

خبردنا : تلاش های سیاسیون ملی کهگیلویه بزرگ برای متقاعد کردن نماینده اسبق این حوزه انتخابیه برای شرکت در رقابت های انتخاباتی اسفند سال آینده همچنان ادامه دارد . 

گزارش های اختصاصی " خبردنا " از تهران حاکی از آن است که تماس متعدد تلفنی چهره های ملی کهگیلویه بزرگ با حاج آقا بزرگواری برای متقاعد کردن وی ادامه دارد و علی رغم اعلام انصراف این چهره سیاسی از رقابت های انتخاباتی این انصراف مورد پذیرش حامیان اثر گذار وی بخصوص در پایتخت قرار نگرفته است . 

پیگیری های " خبردنا " از تیم مرکزی حامیان بزرگواری در تهران تایید می کند که این اعلام انصرافی واتساپی به هیچ عنوان از سوی حامیان این نماینده اسبق خوشنام مورد پذیرش قرار نگرفته و این اقدام بدون هماهنگی و حتی بدون اطلاع این تیم مرکزی صورت گرفته است . 

یک منبع آگاه در تیم حامیان مرکزی حاج آقا بزرگواری به " خبردنا " گفت : پس از این انصراف تماس های متعددی با حاج آقا داشتیم و چندین جلسه هم برگزار شد که همه دوستان معتقدند تنها با حضور حاج آقا بزرگواری شاهد پیروزی در کهگیلویه بزرگ خواهیم بود . 

این چهره سیاسی که تاکید کرده است نامش فاش نشود تصریح کرد : یکی از نگرانی های حاج آقا  فعالیت های زود هنگام و غیرقانونی انتخاباتی یکی از نمایندگان اسبق کهگیلویه بزرگ است که از نظر اخلاقی معذوریت هایی را برای اعلام حضور و فعالیت های وی ایجاد کرده است . 

این حامی بزرگواری ادامه داد : ما قاطعانه به حاج آقا بزرگواری گفته ایم تحت هیچ شرایطی از فرد مورد نظر حمایت نکرده و اجازه هم نخواهیم داد جامعه کهگیلویه بزرگ بخواهد تحت تاثیر بازی های سیاسی ایشان و حامیان اندکش قرار گیرد چرا که در زمان لازم روشنگری های شفاف صورت خواهد گرفت . 

وی با اشاره به فعالیت های میدانی این تیم مرکزی حامیان بزرگواری در مناطق مختلف کهگیلویه بزرگ تاکید کرد : تمامی برآورده ها و مشاهدات ما و دوستان ما در تهران ، استان و حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نشان می دهد  تنها و تنها حاج آقا بزرگواری می تواند عامل وفاق اصلاح طلبان و اصولگرایان این حوزه انتخابیه باشد و اطمنیان از تایید صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان داشته باشیم  ضمن اینکه وی نشان داده است انسان صادقی است و دروغگو نیست . 

این فعال سیاسی انتخابات اسفند ماه سال آینده را مهم ترین انتخابات کهگیلویه بزرگ دانست و گفت : حاج آقا موحد چون آخرین حضور وی در انتخابات خواهد بود با تمام توان و تجربه 30 ساله حضور در مجلس وارد عرصه خواهد شد و یقینا تمام توانش را برای خداحافظی با پیروزی از سیاست خواهد گذاشت پس ما نیز باید با تمام توان به میدان مبارزه برویم . 

این حامی سیاسی بزرگواری تاکید کرد : ما معتقدیم تنها مرد مبارز این میدان با توجه به جمیع شرایط حاج آقا بزرگواری خواهد بود نه فرد دیگری و به همین دلیل با تمام ابزارها در تلاشیم وی را به حضور در رقابتها مصمم نمایم . 

این فعال سیاسی کهگیلویه ای در پاسخ به این سئوال فرض بر حضور یافتن و نیافتن حاج آقا بزرگواری در رقابت های اسفند 1402 پیش بینی شما از نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ چیست ؟ تصریح کرد : عمیقا معتقدم و همانطور که گفتم تمامی نتایج نظرسنجی ها محرمانه ما و بازدیدهای میدانی و مشاهدات ما و دوستانمان و حتی رقیب اصلی ما تایید می کند در صورت حضور یافتن همزمان آقایان " موحد ، بزرگواری و هاشمی پور "  آقای " موحد " پیروز انتخابات خواهد بود با رقابت نزدیک با حاج آقا بزرگواری و  آقای هاشمی پور با فاصله معناداری سوم خواهد شد  و اگر انتخابات تنها با حضور آقایان " موحد و هاشمی پور " باشد قطعا آقای موحد با فاصله بسیار پیروز آسان و قاطع خواهد شد  و اگر رقابت تنها میان حاج آقا بزرگواری و موحد باشد یقین داریم پیروز قاطع و با فاصله بسیار حاج آقا بزرگواری خواهد بود  به همین خاطر اصرار بر حضور ایشان داریم . 

این چهره ملی کهگیلویه و وبویراحمدی برای تشریح دلایل خودش در خصوص این پیش بینی قول داد در زمان مناسب دلایل علمی ، منطقه ای ، قومی و قبلیه ای و مشاهداتی را  در گفتگوی مفصل دیگری با " خبردنا " برای خوانندگان بازگو نماید .

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
2
تری من ای گپل نی .تا ۱۲ سال دیه موحددددددددده
اصغری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
1
1
حاج آقا بزرگواری با توجه به صداقت و پاکدستی که دارد و برای مردم هم اثبات شده است اگر بیاید قطعا پیروز انتخابات است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
1
کامنت ها را که نشر نمیدی!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: