به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۶۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشد ۱۹ درصدی طلاق در استان طی سال ۱۴۰۰، از ثبت ۱۳۶۸ طلاق در سال ۹۹ خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۶۳۲ طلاق سال گذشته بیانگر رشد این آمار به نسبت سال ۱۳۹۹ است.

خبردنا: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طلاق طی سال گذشته در این استان رشد ۱۹ درصدی داشته است.

به گزارش"خبردنا"، زمان خوب در نشست با خبرنگاران، افزود: در حال حاضر ۳۲ دفتر ازدواج و ۳٠ دفتر طلاق در استان داریم که در سال ۶ هزار و ۴۸۶ ازدواج طی سال ۹۹ در این دفاتر به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶ هزار و ۸۷ ازدواج در دفاتر مربوطه به ثبت رسید، اظهارکرد: کاهش ۶ درصدی این آمار به نسبت مدت مشابه سال قبل را شاهدیم.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشد ۱۹ درصدی طلاق در استان طی سال ۱۴۰۰، از ثبت ۱۳۶۸ طلاق در سال ۹۹ خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۶۳۲ طلاق سال گذشته بیانگر رشد این آمار به نسبت سال ۱۳۹۹ است.

خوب تصریح کرد: همچنین در سه ماهه امسال، ۳۷۴ طلاق در دفاتر مربوطه ثبت شد.

وی به واحدهای ثبتی استان اشاره کرد و ادامه داد: پنج واحد ثبتی در استان فعال بوده و مجوز ایجاد واحدهای ثبتی باشت و لنده نیز محقق شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سامانه‌های پذیرش ثبت از متقاضیان فعال بوده، عنوان کرد: سال گذشته، ۲۴۵ هزار و ۱۴۹ پرونده در واحدهای ثبتی پذیرش شد.

خوب کاداستر کشاورزی را یکی از مهمترین موضوعات ابلاغی دانست و تاکید کرد: با اجرای این برنامه نسق های زراعی تا سال ۱۴٠۴ حذف و ساماندهی زمین‌های زراعی با اجرای کاداستر محقق می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه اجرای اسناد رسمی، یک اداره شبه قضائی فعال است. تصریح کرد: وصول مطالبات در بخش‌های مختلف از طریق ادارات اجرای اسناد رسمی عملیاتی می‌شود.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر وصول مطالبات، گفت: ۱۶۹ میلیارد وصولی مطالبات و پرداخت به بانک‌ها در سال گذشته بوده که این میزان در سه ماهه اخیر ۷۵ میلیارد تومان است.

خوب اظهارکرد: همچنین طی سال گذشته ۶۹۵ شرکت و ۱۸۶ مؤسسه با میانگین زمان پوشش یک روزه ثبت شد.

وی با اشاره به فعالیت ۶۹ دفتر اسناد رسمی در استان افزود: ۳۵ هزار و هشتاد سند در سه ماهه اخیر توسط این دفاتر تنظیم شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر توسعه الکترونیک، ادامه داد: تحول عظیم با سایت ثبت من و توسعه خدمات به سمت تمام الکترونیک رقم خورده و به سمت پوشش تمام الکترونیک حرکت می‌کنیم.

به گزارش خبردنا، خوب با اشاره به ثبت اراضی ملی، بیان کرد: ۱٠٠ درصد اراضی ملی استان به شکل کاداستر دارای سند مالکیت شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: