به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۶۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
عزتخواه خبرداد:
آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بسیج امکانات و منابع انسانی نهایت تلاش خویش را برای برگزاری مطلوب و سالم کنکور سراسری انجام خواهد داد.

خبردنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۰۴ حوزه امتحانی در شهرستانها و مناطق برای برگزاری آزمون کنکور سراسری پیش بینی شده است.

به گزارش خبردنا/ حسنعلی عزت‌خواه در جلسه ویبنار توجیهی کنکور سراسری آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق که با حضور مسؤلان اجرایی کنکور سراسری برگزار شد، اظهارداشت: در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ تعداد 15 هزار و 957 نفر دانش آموز در حوزه های تحت پوشش آموزش و پرورش استان در آزمون سراسری شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان کنکور سراسری ۶۷ درصد آنان تحت پوشش حوزه های آموزش و پرورش استان هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶۲ درصد زن و ۳۸ درصد مرد هستند.

عزت خواه افزود: در شهرستان بویراحمد ۳۴ حوزه ،گچساران ۲۶ حوزه ،کهگیلویه ۲۳ حوزه ، بهمئی هشت حوزه ،چرام شش حوزه و در شهرستان لنده هفت حوزه جهت برگزاری کنکور سراسری توسط آموزش وپرورش پیش بینی شده است که بویراحمد با چهار و 690 نفر بیشترین شرکت کننده و بهمئی با ۷۴۳ نفر کمترین شرکت کننده را دارا هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به خانواده ها اطمینان داد کنکور سراسری با نهایت نظم ، دقت ، حساسیت و سلامت کامل برگزار خواهد شد.

عزت خواه گفت: آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بسیج امکانات و منابع انسانی نهایت تلاش خویش را برای برگزاری مطلوب و سالم کنکور سراسری انجام خواهد داد.

در این ویبنار مسؤلان برگزار کننده کنکور در شهرستانها ومناطق دیدگاه‌ها و نظرات خویش را برای هرجه بهتر برگزار شدن این ماراتن علمی بیان کردند.

گفتنی است: آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ از روز هشتم تیرماه شروع و تا ۱۱ تیرماه ادامه‌ خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: