به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۶۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
هم اکنون ۱۲بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که یک نفر مبتلای قطعی و یک نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

خبردنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه از۲۷ نمونه پی سی آر و رپید تست دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان در مدت ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبتی گزارش نشده، گفت: از هفته گذشته تاکنون هیچ بیمار کرونایی شناسایی نشده است.

به گزارش"خبردنا" از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، محمد غلام نژاد روز سه شنبه در این باره افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا وجود نداشته است.

وی ادامه داد: براساس آمار منتشرشده طی ۴۰ روز گذشته در استان تنها یک بیمار بر اثر کرونا جان خود را از دست داده است.

غلام نژاد تصریح کرد: هم اکنون ۱۲بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که یک نفر مبتلای قطعی و یک نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان یک هزار و ۱۳۲ نفر است.

وی اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶هزار و ۶۹۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

غلام نژاد گفت: خوشبختانه کلیه شهرستان های استان در وضعیت آبی هستند که شایسته است از همکاری و همراهی بسیار خوب مردم استان و مسئولان و رسانه های جمعی اعم از مکتوب ،چند رسانه ای و صداوسیما که در این اپیدمی همراه مجموعه بهداشت و درمان بودند، قدرددانی کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: