به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۳۷۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
درخواست مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از مردم:
علاقمندان به مشارکت در این طرح می‌توانند  از طریق سایت آجر به آجر به نشانی https://ajorbajor.ir/ راهنمایی‌های لازم برای چگونگی پرداخت هزینه را دریافت کنند.

خبردنا: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۳میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل مشارکت اشخاص خیران حقیقی و حقوقی برای ساخت مدارس در مناطق محروم این استان اختصاص یافته است.

به گزارش"خبردنا"، رضا حسینی اظهار داشت:امسال ۶۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل مشارکت خیران حقوقی مانند بنیاد برکت و بانک های کهگیلویه و بویراحمد و ۲۹ میلیارد ریال نیز از محل مشارکت خیران حقیقی برای ساخت مدارس در مناطق محروم استان هزینه می شود.

وی بیان کرد: با این اعتبار قرار است ۳۶ مدرسه متشکل از ۷۱ کلاس درس در شهرستان های مختلف استان احداث شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با احداث این مدارس ضمن فراهم شدن شرایط تحصیل دانش آموزان مناطق محروم در مدارس ایمن و استاندارد پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع به فضای مدارس استان افزوده می شود.

حسینی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت ۳۶ مدرسه مذکور شروع شده تاکید کرد: همه این طرح ها تا ابتدای سال تحصیلی جدید به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» همزمان با سراسر کشور در این استان در حال اجراست گفت: مشارکت خیران  برای مدرسه سازی گامی برای بهبود فضاهای آموزشی است.

حسینی اظهار داشت:این طرح با هدف جمع‌آوری کمک‌های خرد خیران مدرسه‌ساز و ترویج فرهنگ مشارکت در  مدرسه‌سازی اجرا می شود.

وی عنوان کرد: خیران نیک اندیش می‌توانند با مشارکت در خرید یک آجر در این اقدام خداپسندانه شرکت کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: علاقمندان به مشارکت در این طرح می‌توانند  از طریق سایت آجر به آجر به نشانی https://ajorbajor.ir/ راهنمایی‌های لازم برای چگونگی پرداخت هزینه را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه امسال حداقل مبلغ شرکت در این پویش پنج هزارتومان است، تاکید کرد: افراد می‌توانند براساس توانایی خود مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

هم اکنون ۱۷۱ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۲۰۲مدرسه و بیش از هشت هزار کلاس درس کهگیلویه و بویراحمد مشغول تحصیل هستند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: