به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۸۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
مدیر هتل المپیک باقری در جلسه هماهنگی ،ضمن خیر مقدم ،خدمت به مردم و ورزشکاران را از اهداف مدیریت این هتل عنوان و بیان داشت :هتل المپیک یاسوج در راستای رسالت اجتماعی خود، همواره حامی ورزشکاران و قهرمان ملی استان و کشور است .

 خبردنا : رئیس هیات شنا ،شیرجه و واترپلو کهگیلویه وبویراحمد گفت :با حمایت و اسپانسری مدیریت هتل المپیک باقری شهر یاسوج میزبان کلاس مربیگری درجه ۳ شنای بانوان و آقایان است .

به گزارش " خبردنا " ،  "احمد حکمتی اصل" افزود :با حمایت مادی و معنوی مدیریت هتل المپیک وبا حضور مدرسین رسمی فدراسیون شنای کشور ،شهر یاسوج میزبان کلاس مربیگری درجه 3 شنای در دو بخش بانوان و آقایان است .

وی ادامه داد : این کلاس ها در دو بخش بانوان از ۱۷ تا ۲۴ تیرماه و در بخش آقایان از ۲۶ تیرماه تا ۲ مرداد ماه بصورت تئوری و عملی و با حمایت و اسپانسری هتل المپیک یاسوج برگزار می شود.

رئیس هیات شنای استان از شرکت ۲۳ نفر از بانوان از استان های فارس ،اصفهان ،یزد ،چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه وبویراحمد و ۱۵ نفر از آقایان از استان های خوزستان ،فارس ،اصفهان و کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و بیان داشت :آئین افتتاحیه کلاس مربیگری شنای بانوان ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه ۱۸ تیرماه با حضور مسئولین اداره کل ،هیات شنای استان و مدیریت هتل المپیک در محل استخری شنای هتل المپیک یاسوج برگزار می شود.

امکانات ویژه هتل المپیک باقری یاسوج برای مردم و ورزشکاران

مدیر هتل المپیک باقری در جلسه هماهنگی ،ضمن خیر مقدم ،خدمت به مردم و ورزشکاران را از اهداف مدیریت این هتل عنوان و بیان داشت :هتل المپیک یاسوج در راستای رسالت اجتماعی خود، همواره حامی ورزشکاران و قهرمان ملی استان و کشور است .

توکل آزادی گفت: استخر ،مجموعه آبی ،سالن های بولینگ و بیلیارد ،سالن بدنسازی و ماساژ ،سینمای سرپوشیده ۹ بعدی ،خوابگاه و رستوران در این هتل با بهترین و به روز ترین تجهیزات که به گفته مدیران آژانس های گردشگری کشور در کشور کم نظیر است، آماده پذیرایی فاخر از مردم و ورزشکاران است.

مدیر هتل المپیک یاسوج از اختصاص سه اتاق برای خوابگاه ورزشکاران به ظرفیت ۲۵ نفر خبر داد و افزود:این رقم تا ۵۰ نفر قابل افزایش است، ظرفیت پذیرش سوئیت های مجهز این هتل ۱۱۰ نفر است .

آزادی ، از تخفیف ۳۰ درصدی به شرکت کنندگان در دوره مربیگری شنا در دو بخش بانوان و آقایان در استفاده از امکانات استخر و خوابگاه هتل خبر و اظهار داشت: امیدواریم هتل المیپک یاسوج میزبان شایسته ای در برگزاری دو دوره مربیگری شنای بانوان و آقایان ایران باشد.

عباس شجاعی فر معاون توسعه ورزش اداره کل از حمایت و میزبانی مدیریت هتل المپیک یاسوج در برگزاری دوره مربیگری شنا ی بانوان و آقایان تقدیر و از انعقاد تفاهم نامه با مدیریت هتل المپیک یاسوج در برگزاری کلاسها و دور های آموزشی ،برگزاری مجامع هیات های استانی خبر و بر استفاده از امکانات و تجیهزات روز این هتل در رشته های ورزشی تاکید کرد .

شجاعی فر،توسعه زیر ساخت ها در ورزش استان را مهم و ضروری دانست و ضمن تاکید بر استفاده جوانان از امکانات ورزشی این هتل ، توجه به اصل آموزش را مهم برشمرد و گفت :ورزش شنا در زمان کرونا بیشترین آسیب را دید ، امیدواریم برگزاری این دوره بتواند باعث ارتقای سطح دانش ورزشکاران ومربیان شنای استان باشد.

در این جلسه مقرر شد مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری شنای بانوان ساعت ۸:۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۸ تیرماه و با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان ،اعضای هیات شنای استان و شرکت کنندگان در محل استخر شنای هتل المپیک یاسوج برگزار شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: