به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۹۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
طی حکمی از سوی حسنعلی عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، آقای سید علی سینا بام زر به سمت مشاور امور جوانان اداره کل این استان منصوب شد.

به گزارش خبردنا، در  متن حکم حسنعلی عزت‌خواه برای بام زر آمده است که "با توجه به تعهد، تجارب و شایستگی ارزندۀ جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مشاور امور جوانان در اداره کل آموزش و پرورش استان "منصوب می‌شوید.

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند قادر متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) و پیگیری سیاست‌های ریاست محترم جمهور، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم در سازمان مربوطه موفق و مؤید باشید. در این راستا، رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی الزامی است.
انتظار می‌رود که ضمن در نظر قرار دادن مفاد بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش در این سازمان، در پیگیری موارد ذیل با رویکرد تحولی اهتمام و جدیت داشته باشید.

گفتنی است آقای بام زر از فرهنگیان خوشنام شهرستان کهگیلویه ، برادر شهید و دانشجوی مقطع دکترای رشته جغرافیا و برنامه ریزی است.

وی تدریس در مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و شاهد، سرگروه آموزشی درس شیمی شهرستان کهگیلویه،معاونت آموزشی دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی دهدشت،کارشناس مسئول نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه را در کارنامه خود دارد.

سید علی سینا بام زر همچنین دارای مقالات علمی و پژوهشی و Isi در درس شیمی جغرافیا و برنامه ریزی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: