به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۳۹۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸

خبردنا: خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی ابعاد جدیدی به خود گرفته است. عده‌ای از مردم به دلیل نزدیکی اسم و فامیل دیگر بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران «شهره سلطانی» او را با شهره لرستانی اشتباه گرفته‌اند و در صفحه اینستاگرام او خواهان توضیح بیشتر درباره تغییر جنسیت هستند.

شهره سلطانی درپی هجوم مردم به صفحه‌اش در اینستاگرام متنی را منتشر کرد. او در ابتدای این توضیحات، نوشت: مردم به خدا من شهره سلطانی هستم. من خودِ خودِ شهره سلطانی هستم و تا آخر عمر شهره سلطانی می‌مانم و شما باید سوالات خود را از همکار دیگرم شهره لرستانی (مازیار) بپرسید. 

جنجال جدید درباره تغییر جنسیت بازیگر زن

چهارشنبه شب شهره لرستانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار پستی اینستاگرامی از تغییر جنسیت خود خبر داده و نام خود را نیز به مازیار تغییر داده است. او بلافاصله با انتشار فایلی صوتی تغییر جنسیت خود را تایید کرد و مدعی شد که بر اساس قوانین و شرع اسلام او اکنون دیگر زن نیست و اسمش مازیار لرستانی خواهد بود. وی در ادامه می گوید که بزودی اقدامات دیگر مربوط به تغییر جنسیتش را انجام داده و قصد دارد همچنان به حضور در سینما و تلویزیون به عنوان یک مرد ادامه دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: