به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۹۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان مصرف برق در ساعات ساعات پیک بار این استان را 446 مگاوت عنوان و اظهارداشت: این میزان مصرف نشان از افزایش شش درصدی مصرف برق در ساعات پیک بار می دهد.

به گزارش خبردنا، " جمال معتمدی زاده " در حاشیه بازدید از مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعات پیک بار در این استان از ساعت 13 تا 18 عصر و از ساعت 20 تا 23 شب است که متاسفانه هم در ساعات پیک بار روز و هم در ساعات پیک بار شب، شاهد افزایش مصرف برق از سوی مشترکین هستیم.

وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق در این ساعات، خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در ساعات پیک بار شب استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز 455 مگاوت هم گذشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان گچساران با مصرف 162 مگاوات و شهرستان چُرام با مصرف 31 مگاوات، بیشترین و کمترین سهم در مصرف برق این استان را بخود اختصاص داده اند.

معتمدی زاده از شروع گرمترین هفته سال در روزهای آینده خبرداد و یادآورشد: در هفته جاری شاهد گرم ترین روزهای سال خواهیم بود که صرفه جویی در حوزه برق بسیار ضروری است.

وی گفت: میزان مصرف برق کشور در ساعات پیک بار از مرز 60 هزار و 876 مگاوات گذشته که رشد حدود یک درصدی را نشان می دهد.

به گزارش خبردنا، 285 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: