به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

بانوی دهه هفتادی سرپرست اداره کل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد.

سیده عاطفه‌السادات مدبر نژاد در آئینی با حضور مسئولان استانی به عنوان سرپرست امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش خبردنا، سیده عاطفه‌السادات مدبرنژاد پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه بانوان و‌ خانواده کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست امور بانوان استانداری معرفی و از خدمات سه ساله نادیا صداقت مدیرکل سابق قدردانی شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دولت ابلاغ شده است، گفت: آمارهای که در استان دارم با توجه به آمار کشوری وضعیت خوبی ندارد و جوانان کمتر توجه ای به ازدواج می‌کنند.

علی شهابی با تاکید به اینکه وضعیت آماری استان در این خصوص مناسب نبوده و باید چاره اندیشی شود، افزود: جمعیت استان با توجه به آخرین سرشماری 713 هزار نفر بوده که تعداد بانوان ازدواج نکرده بالایی در این آمار وجود دارد.

وی با تاکید بر ضرورت لزوم حل آسیب‌های اجتماعی و زنان استان، بیان کرد: تخصیص اعتبار برای پرداخت به این موضوع ضروری بوده و باید تلاش کرد تا آسیب‌های اجتماعی استان رفع شود.

نادیا صداقت مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه سعی کردم خدمتگذاری دلسوز برای استان باشم، گفت: از 10 روز پیش در جریان تغییر بودم ولی در این روزها همچون روز ابتدای کاری‌ام به فعالیت‌ها ادامه دادم.

وی در ادامه افزود: در مدت خدمتم تلاش کردم تا در سرافرازی جمهوری اسلامی و بر طرف کردن مشکلات مردم بکوشم.

صداقت ادامه داد: پیگیری ساخت چهار پارک بانوان در شهرستان‌های استان، ساخت خوابگاه دختران دیشموک، انعقاد هشت تفاهم نامه آموزشی و اشتغال زایی و معرفی بانوان برای گرفتن تسهیلات بانکی، پیگیری ساخت و حضور زنان در بازارچه صنایع دستی، ایجاد مرکز ناباروری ، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین زنان بد سرپرست و بی سرپرست و برگزاری جشن تکلیف دختران از جمله کارهای انجام شده در سه سال اخیر است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه و اهدای پک نوشت افزار به دانش آموزان دختر ، پیگیری قانون حمایت از خانواده و جمعیت در دستگاه‌های اجرایی، راه اندازی طرح توانمند سازی بانوان برای اشتغال های خانوادگی‌ ایجاد کارگاه‌های پیشگیری از خودکشی بخشی دیگر از فعالیت‌های انجام شده است.

به گزارش خبردنا/، سیده عاطفه سادات مدبرنژاد مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد متولد آبان ماه 1371 است.

دبیری مدارس شهرستان بویراحمد و سرگروه، گروه علوم اجتماعی و سواد رسانه ای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، رتبه اول مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، برگزیده کشوری جشنواره‌های متعدد از سال 1393 تاکنون را در کارنامه دارد.

خبردنا/ انتصاب شایسته سرکارخانم مُدبرنژاد را به خانواده مُحترم ایشان و بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه تبریک می گوید.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
1
0
چرا همش تنش درست میکنی باباشوهرایشون از نیروهای نزدیک هدایت خواست
قناری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
0
0
چه سوابق درخشانی داره به به
نام:
ایمیل:
* نظر: